ΑΘΗΝΑ
13:56
|
19.04.2021
Η Δανία ανέφερε σήμερα δύο περιπτώσεις επιπλοκών μελών του νοσοκομειακού προσωπικού, μετά τη λήψη δόσης του εμβολίου της AstraZeneca κατά της COVID-19.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Η Δανία ανέφερε σήμερα δύο περιπτώσεις επιπλοκών μελών του νοσοκομειακού προσωπικού, με θρόμβους στο αίμα και εγκεφαλική αιμορραγία, μετά τη λήψη δόσης του εμβολίου της AstraZeneca κατά της COVID-19.

Η αρμόδια αρχή διαχείρισης του συστήματος υγείας στην πρωτεύουσα Κοπεγχάγη, ανακοίνωσε ότι ένα από τα δύο μέλη του νοσοκομειακού προσωπικού πέθανε, ενώ και οι δύο νοσοκομειακοί είχαν λάβει το εμβόλιο της AstraZeneca σε χρονική περίοδο μικρότερη των 14 ημερών, πριν αρρωστήσουν.

Η Υγειονομική Υπηρεσία της Δανίας επιβεβαίωσε ότι έλαβε δύο αναφορές «σοβαρών περιστατικών» χωρίς να δημοσιοποιήσει περισσότερες λεπτομέρειες.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Η Αυστρία ενέκρινε την αγορά του Sputnik V

“Μονόδρομος” το άνοιγμα Δημοτικών & Γυμνασίων στις 10 Μαΐου

RDIF: Συμφωνία για την παραγωγή 100 εκατ. δόσεων Sputnik V στην Κίνα

Ποιοι θα έρχονται στην Ελλάδα χωρίς επταήμερη καραντίνα

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα