ΑΘΗΝΑ
13:59
|
19.04.2021
Θα γίνει νεκροψία- νεκροτομή για να ανακαλυφθούν τα αίτια του θανάτου της 65χρονης στο Ίλιον.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Ανησυχία έχει προκάλεσε στις υγειονομικές αρχές ο θάνατος 65χρονης γυναίκας στο Κέντρο Υγείας Ίλιον, καθώς πριν περίπου 30 λεπτά είχε κάνει το εμβόλιο κατά του κορονοϊού.

Δεν έχει προς το παρόν γνωστοποιηθεί πού οφείλεται ο ξαφνικός θάνατος της γυναίκας. Πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει ενημερωθεί η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών, ο ΕΟΦ και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η γυναίκα φέρεται να έχει εμβολιαστεί με το εμβόλιο της AstraZeneca.

Από τις αρχές δόθηκαν εντολές να διερευνηθούν όλα τα ενδεχόμενα και να γίνει νεκροψία-νεκροτομή στην άτυχη γυναίκα για να ανακαλυφθούν τα πραγματικά αίτια του θανάτου.

Υπενθυμίζεται ότι χθες και με αφορμή περιστατικά παρενεργειών η πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών Μαρία Θεοδωρίδου τόνισε ότι το εμβόλιο της AstraZeneca είναι ένα ασφαλές εμβόλιο το οποίο δεν είναι ακόμη σαφές εάν όντως προκαλεί το ζήτημα των θρομβώσεων. Σημείωσε επίσης ότι έχουν καταγραφεί 28 περιστατικά σε 17 εκατ. δόσεις που έχουν χορηγηθεί. Άλλωστε όπως εξήγησε οι κλινικές μελέτες και οι σχετικές καταγραφές συνεχίζονται.

Πηγές: Αυγή, News247

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Η Αυστρία ενέκρινε την αγορά του Sputnik V

“Μονόδρομος” το άνοιγμα Δημοτικών & Γυμνασίων στις 10 Μαΐου

Οικογενειακή τραγωδία στο Κορωπί – Πατέρας σκότωσε τον γιο του

Κυνηγητό εν μέσω Ραμαζανιού στην ανατολική Ιερουσαλήμ (video)

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα