ΑΘΗΝΑ
14:44
|
19.04.2021
Για το περιστατικό έχει ήδη ενημερωθεί ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκου ο οποίος και το διερευνά. Το περιστατικό διερευνάται ακόμη.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Μυτιλήνης νοσηλεύεται από χθες περιστατικό 63χρονης γυναίκας που υπέστη θρομβοεμβολικό επεισόδιο λίγες μέρες μετά τον εμβολιασμό της με το εμβόλιο κατά του κορΟνοϊού της εταιρείας AstraZeneca.

Σύμφωνα με τον ειδησεογραφικό ιστότοπο stonisi.gr, η γυναίκα εμβολιάστηκε στο Κέντρο Υγείας της Καλλονής. Για το περιστατικό έχει ήδη ενημερωθεί ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκου ο οποίος και το διερευνά όπως και η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών.

Καθώς το περιστατικό διερευνάται ακόμη, δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής πληροφορίες για το αν υπάρχει κάποια ένδειξη συσχέτισης του θρομβοεμβολικού επεισοδίου με το εμβόλιο.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Γερμανία: Συμφωνία σ’ ένα ελαστικότερο “φρένο” έκτακτης ανάγκης

Η Αυστρία ενέκρινε την αγορά του Sputnik V

“Μονόδρομος” το άνοιγμα Δημοτικών & Γυμνασίων στις 10 Μαΐου

RDIF: Συμφωνία για την παραγωγή 100 εκατ. δόσεων Sputnik V στην Κίνα

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα