ΑΘΗΝΑ
16:01
|
26.06.2026
Η αστυνομία εξετάζει το σενάριο της αυτοκτονίας.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Την τελευταία του πνοή άφησε ένας 76χρονος λίγο μετά τις 10 το πρωί της Παρασκευής στη λεωφόρο Μεσογείων έπειτα από πτώση από κτίριο του νοσοκομείου Metropolitan.

 Ο άνδρας υπό άγνωστες συνθήκες έπεσε από τον 4ο όροφο και εντοπίστηκε από περαστικούς. Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., στις 10:10 ειδοποιήθηκε η Αστυνομία ότι ένας 76χρονος νοσηλευόμενος έπεσε από τον 4ο όροφο του νοσοκομείου. 

Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστοί οι λόγοι για τους οποίους έπεσε από το κτίριο. Πάντως, οι αστυνομικοί εξετάζουν το σενάριο της αυτοκτονίας.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Στις 3 Ιουλίου η ανακοίνωση των βαθμολογιών Ειδικών Μαθημάτων

Βενεζουέλα: Εκατοντάδες νεκροί και ισοπεδωμένες πόλεις από τον διπλό καταστροφικό σεισμό (upd)

Ο πόλεμος στο Σουδάν επιδεινώνει την ανθρωπιστική κρίση στη χώρα

Λίβανος: Η Χεζμπολάχ απορρίπτει τις απευθείας συνομιλίες με το Ισραήλ

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα