ΑΘΗΝΑ
19:26
|
29.07.2021
Ο ΕΟΦ διερευνά εάν τα αίτια του θανάτου της 61χρονης συνδέονται όντως με τον εμβολιασμό της.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Mια γυναίκα 61 ετών από τον Ασπρόπυργο έχασε τη ζωή της πέντε μέρες μετά τον εμβολιασμό της με το εμβόλιο της AstraZeneca.

Ο ΕΟΦ έχει ενημερωθεί για την περίπτωσή αυτή και διερευνά αυτή τη στιγμή αν τα αίτια του θανάτου της 61χρονης συνδέονται όντως με το εμβόλιασμό της. 

Ο γιος της άτυχης γυναίκας μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star είπε συντετριμμένος ότι η μητέρα του είχε νικήσει τρεις φορές τον καρκίνο και ότι πέθανε από ένα εμβόλιο. “Είναι κρίμα. Μια χαρά εργαζόταν, πήγαινε στη δουλειά της. Μου έχουν κοπεί τα γόνατα”, είπε.

Η 61χρονη κατέληξε στις 31 Μαρτίου, πέντε ημέρες μετά τον εμβολιασμό της με το AstraZeneca, τον οποίο είχε ακυρώσει ήδη μια φορά καθώς φοβόταν πιθανές παρενέργειες.

“Την ίδια μέρα (σ.σ. του εμβολιασμού) της πέφτει το οξυγόνο. Την Κυριακή το πρωί ξύπνησε μια χαρά, το βράδυ της έφτασε το οξυγόνο στο  85.8. Τη Δευτέρα σηκώθηκε, πήγε στη δουλειά της. Ξαφνικά την Τετάρτη στις 5 το πρωί με ξυπνάει, είχε δυσφορία. Μιλάγαμε ανά μισή ωρα, μίλησε με τον ογκολόγο της και της είπε καλό είναι να έρθεις στο νοσοκομείο να σε δει ένας πνευμονολόγος για να δουμε τι γίνεται” εξήγησε ο γιος της.

“Έκανε τεστ για κορονοϊό και βγήκε αρνητικό και η ακτινογραφία θώρακα ήταν καθαρή. Με πήρε τηλέφωνο ότι έρχεται σπίτι και μετά από λίγο την κάλεσα εγώ και δεν το σήκωνε. Ήταν στον καναπέ, είχε βάλει το οξυγόνο και είχε σβήσει ήδη” συνέχισε.

H γυναίκα είχε διαγνωστεί με θρομβοφιλία και έπαιρνε αντιπηκτικά φάρμακα. Πριν κάνει το εμβόλιο, είχε ενημερώσει τους γιατρούς της και τον ΕΟΔΥ.

“Ο γιατρός που της έκανε το εμβόλιο, έχει κάνει και κίτρινη κάρτα στον ΕΟΦ. Ο ογκολόγος της έχει ζητήσει ιστολογική και τοξικολογικές. Έχω και το χαρτί της νεκροψίας,που λέει πως πιθανόν έμφραγμα να είναι η αιτία” κατέληξε ο γιος της 61χρονης.

Σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα νορβηγικής έρευνας που δημοσιεύτηκαν αυτή την εβδομάδα φένεται ότι συνδέεουν το εμβόλιο της AstraZeneca με περιστατικά θρομβώσεων σε 5 άτομα που είχαν εμβολιαστεί με το σκεύασμα.

Πέντε υγιή άτομα, μόλις δέκα ημέρες μετά τον εμβολιασμό τους, εμφάνισαν πολύ υψηλά επίπεδα αντισωμάτων αιμοπεταλίων, που θεωρείται η κύρια αιτία της ισχυρής ανοσοαπόκρισης. Τρία εξ αυτών έχασαν τη ζωή τους, ενώ τα άλλα δύο έχουν αναρρώσει πλήρως.

Πηγή: Star

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Στο πλευρό του Τυνήσιου προέδρου το μεγαλύτερο μέρος του λαού

Στα 2.696 τα κρούσματα, 9 θάνατοι και 157 διασωληνωμένοι

Κυβερνητικές ευθύνες στη δολοφονία της Μαλτέζας δημοσιογράφου Γκαλιζία βλέπει ανεξάρτητη έρευνα

Κλιμακώνουν τις επιθέσεις στους Παλαιστίνιους οι κατοχικές αρχές

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα