ΑΘΗΝΑ
12:42
|
26.06.2026
Διανομέας φέρεται να έκλεψε εμβόλιο από το Κέντρο Υγείας της Αγίας Παρασκευής.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Διανομέας φέρεται να έκλεψε εμβόλιο από το Κέντρο Υγείας της Αγίας Παρασκευής, το μεσημέρι της Τρίτης, αφότου παρέδωσε καφέδες στο προσωπικό της υπηρεσίας.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, ο 46χρονος ντελιβεράς περέδωσε τους καφέδες και έπιασε κουβέντα με τους γιατρούς, ωστόσο μετά την αποχώρησή του από το Κέντρο διαπιστώθηκε ότι έλειπε ένα φιαλίδιο του εμβολίου της Pfizer το οποίο περιείχε πέντε δόσεις του σκευάσματος. 

Το προσωπικό κατήγγειλε το γεγονός στην Αστυνομία η οποία αναζήτησε και συνέλαβε τον δράστη.

 Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία.

Ο δράστης οδηγήθηκε χθες Τετάρτη στον εισαγγελέα.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Αποσυνδέονται τα δημοτικά τέλη από το ρεύμα-Απευθείας εισπράξεις από τους δήμους

«Κυριολεκτικά αδιανόητος» ο φετινός καύσωνας στην Ευρώπη πριν από 50 χρόνια

Μουντιάλ-Ισημερινός: Εθνική αργία η 26η Ιουνίου μετά τη νίκη-πρόκριση επί της Γερμανίας

Νίκη για τους ενοικιαστές της Νέας Υόρκης: «Φρένο» στην απληστία των ιδιοκτητών με καθολικό πάγωμα ενοικίων

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα