ΑΘΗΝΑ
17:26
|
24.06.2026
Μία γυναίκα έπεσε στις ράγες του μετρό στον σταθμό Πανόρμου. 'Ενα άλλο άτομο βρέθηκε στις ράγες του σταθμού Χολαργού.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Μία γυναίκα έπεσε λίγο μετά τις 12 στις ράγες του μετρό στον σταθμό Πανόρμου. Λίγο μετά, στον σταθμό του Χολαργού, ένα ακόμη άτομο βρέθηκε στις ράγες του μετρό Χολαργού.

Η Πυροσβεστική ειδοποιήθηκε πριν από λίγο ότι δεύτερο άτομο έπεσε στις ράγες του μετρό στον σταθμό “Χολαργός”.

Στο σημείο σπεύδουν δυνάμεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και της ΕΛΑΣ, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η επιχείρηση για τον απεγκλωβισμό της γυναίκας που έπεσε στις ράγες του Μετρό της Πανόρμου.

Στην Πανόρμου έχουν σπεύσει εννέα πυροσβέστες και τρία οχήματα, καθώς και δυνάμεις της ΕΛΑΣ, ενώ αναμένεται η απομάκρυνση του συρμού.

Ο σταθμός εκκενώθηκε άμεσα από τους επιβάτες.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ενημέρωση για την κατάσταση της υγείας της γυναίκας.

Τα δρομολόγια πλέον διεξάγονται στα τμήματα Νίκαια – Αμπελόκηποι και Αγ. Παρασκευή – Δουκ. Πλακεντίας- Αεροδρόμιο.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Στον κλοιό καύσωνα από τις 26/6 και η Δανία

Έρευνα για τον ξαφνικό θάνατο 23χρονης στα Κουφονήσια

Γάζα: Προειδοποίηση για «σιωπηλό λιμό» λόγω μείωσης των παραδόσεων βοήθειας

Η Γαλλία επιβεβαιώνει το πρώτο κρούσμα Έμπολα σε γιατρό που επέστρεψε από τη ΛΔ Κονγκό

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα