ΑΘΗΝΑ
01:17
|
27.06.2026
Το πλοίο έδεσε στη Σέριφο, ελέγχθηκε και οι επιβάτες συνεχίζουν το ταξίδι τους.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Επί ποδός το Λιμενικό Σώμα έπειτα από καταγγελία για βόμβα στο πλοίο SPEEDRUNNER 3, το οποίο έδεσε στη Σέριφο και κατέβασε επιβάτες.

Σύμφωνα με το Λιμενικό, υπήρξε ανώνυμη καταγγελία για ύπαρξη βόμβας στο πλοίο, με αποτέλεσμα να δέσει στη Σέριφο και να αποβιβαστούν οι επιβάτες. Το πλοίο ελέγχθηκε και διαπιστώθηκε πως δεν υπάρχει κίνδυνος.

Οι επιβάτες ενημερώθηκαν πως μπορούν να επιστρέψουν και να επιβιβαστούν, προκειμένου να συνεχίσουν το ταξίδι τους για το λιμάνι του Πειραιά, τελικό προορισμό του πλοίου που είχε ξεκινήσει από τη Σίφνο.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Είμαι ένοχος, είπε ο Τζον Μπόλτον στους δικαστές

Αναβλήθηκε η «Παρέλαση Περηφάνειας» από την αστυνομία στο Παρίσι

Αναφορές για διαδηλώσεις κατά της Χαμάς στη Γάζα

Κλειστές για το κοινό περιοχές του Δήμου Αριστοτέλη στη Χαλκιδική

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα