ΑΘΗΝΑ
13:01
|
27.07.2021
Ανοιχτόχρωμα ρούχα, καπέλο,γυαλιά, φρούτα και άφθονο νερό...αποδεικνύονται ισχυρές ασπίδες για την υγεία απέναντι στον καύσωνα.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Βασικές οδηγίες και μερικές καλές συμβουλές για την αποφυγή επιπρόσθετων προβλημάτων υγείας ενόψει του επικείμενου κύμα καύσωνα που αναμένεται να σαρώσει από μεθαύριο τις περισσότερες περιοχές της χώρας εξέδωσε σήμερα η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.

Ειδικότερα, η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας συστήνει σε όλους μας τα ακόλουθα μέτρα πρόληψης και προστασίας:

  • Να αποφεύγουμε την ηλιοθεραπεία και να παραμείνουμε σε σκιερά και δροσερά μέρη μακριά από χώρους όπου επικρατεί συνωστισμός.
  • Να απέχουμε ή να αποφεύγουμε τη βαριά σωματική εργασία ιδιαίτερα σε χώρους με υψηλή θερμοκρασία, άπνοια και μεγάλη υγρασία.
  • Να περιορίζουμε σημαντικά το βάδισμα για πολύ ώρα ή το τρέξιμο κάτω από τον ήλιο.
Καιρός - Λαγουβάρδος: «Ο καύσωνας θα έχει μεγάλη διάρκεια» - Πότε ξεκινούν  τα 43άρια και πού - Χάρτες με τις θερμοκρασίες
  • Να φορούμε ελαφρά, άνετα και ανοιχτόχρωμα ρούχα από φυσικό υλικό για να διευκολύνεται ο αερισμός του σώματος και η εξάτμιση του ιδρώτα.
  • Να φοράμε καπέλο που να εξασφαλίζει καλό αερισμό του κεφαλιού και μαύρα ή σκουρόχρωμα γυαλιά με ειδική επίστρωση που προστατεύουν από την αντανάκλαση του ήλιου.
  • Να επιλέγουμε ελαφρά και μικρά γεύματα, με έμφαση στα φρούτα και τα λαχανικά και περιορισμό των λιπαρών.
Ποια φρούτα και λαχανικά χρειάζονται ψυγείο και ποια όχι - Τι κάνουμε λάθος  - Fosonline
  • Να καταναλώνουμε άφθονα υγρά (νερό και χυμούς φρούτων) και σε περίπτωση έντονης εφίδρωσης να προσθέτουμε αλάτι στο φαγητό και να αποφεύγουμε τα οινοπνευματώδη ποτά που αφυδατώνουν.
  • Να κάνουμε χλιαρά (και όχι κρύα!) ντους στη διάρκεια της ημέρας κι αν χρειαστεί να τοποθετούμε δροσερές κομπρέσες στο κεφάλι και στο λαιμό.
Επτά λόγοι για να αρχίσεις (σήμερα) τα… κρύα ντους!
  • Να μεριμνούμε ιδιαίτερα για μέλη της οικογένειας που πάσχουν από χρόνια νοσήματα (αναπνευστικά, καρδιαγγειακά, κλπ.) και να συμβουλευτούμε το θεράποντα ιατρό τους για την εφαρμογή ειδικών οδηγιών και για όσους λαμβάνουν φάρμακα.
  • Να αποφεύγουμε τα πολύωρα ταξίδια με τα Μέσα Συγκοινωνίας όταν έχει μεγάλη ζέστη.

Aν έχετε βρέφη και παιδιά 

  • Ντύστε τα όσο γίνεται πιο ελαφρά. Φροντίστε ώστε τα χέρια και τα πόδια τους να είναι ελεύθερα και να μην τυλίγονται σε πάνες.
  • Φροντίστε να μην μένουν στον ήλιο μετά το μπάνιο στη θάλασσα και να φορούν πάντα καπέλο.
12 συμβουλές για το πρώτο του μπανάκι στη θάλασσα | Mother's Bird
  • Εκτός από γάλα συνιστάται η χορήγηση και άλλων υγρών. Συμβουλευτείτε τον παιδίατρο.
  • Για τα μεγαλύτερα παιδιά, φροντίστε να πίνουν πολλά υγρά (νερό και χυμούς φρούτων) και να τρώνε περισσότερα λαχανικά και φρούτα και λιγότερα λίπη.

Aν έχετε ηλικιωμένους

  • Μετακινείστε τους σε δροσερότερους χώρους ή περιοχές (παραθαλάσσια ή σε βουνό), διότι το πολύ ζεστό και υγρό περιβάλλον αποβαίνει επικίνδυνο. Εναλλακτικά φροντίστε να παραμένουν στα κατώτερα διαμερίσματα πολυώροφων σπιτιών.
Γιαγιάδες/παππούδες τι να προσέξουν αν τους στείλουμε τα παιδιά;
  • Ανοίξτε το σπίτι τη νύχτα για να δροσίζει και κρατάτε το ερμητικά κλειστό τις ζεστές ώρες της ημέρας.
  • Μην εγκαταλείπετε τα ηλικιωμένα μέλη της οικογένειας μόνα τους σε περιπτώσεις θερινών διακοπών ή πολυήμερης απουσίας σας από το σπίτι. Διαφορετικά εξασφαλίστε ένα άτομο για την καθημερινή τους φροντίδα.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Oλυμπιακοί Αγώνες 2021: Θετική στον κορονοϊό Ελληνίδα αθλήτρια

Έφτασε κοντά σε κατοικίες η φωτιά στη Σταμάτα

Πέντε αγνοούμενοι και αρκετοί τραυματίες από την έκρηξη σε εργοστάσιο στο Λεβερκούζεν

Και με self test θα “πετούν” για τα νησιά οι ανήλικοι 12-17 ετών

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα