ΑΘΗΝΑ
18:27
|
06.07.2022
Τη δυσαρέσκειά τους για την έκταση που έλαβε η αδιανόητη γκάφα της πτώσης του πολύτιμου πίνακα του Πικάσο, εξέφρασαν Μενδώνη και εκπρόσωποι της ΕΛ.ΑΣ.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Τη δυσαρέσκειά τους για την έκταση που έλαβε η αδιανόητη γκάφα της πτώσης του πολύτιμου πίνακα του Πικάσο, στο περιθώριο της συνέντευξης Τύπου Μενδώνη-Χρυσοχοϊδη για την “μαγική ανάκτηση” των δύο πινάκων που εκλάπησαν το 2012 από την Εθνική Πινακοθήκη, εξέφρασαν τόσο η υπουργός Πολιτισμού όσο και εκπρόσωπος της ΕΛ.ΑΣ.

Κακώς συνέβη, δεν μπορεί κανείς να πει ότι ήταν καλό αυτό που έγινε, αλλά δεν μπορεί να πει κανείς ότι ήταν ντεκόρ κάποιας φιέστας, σημείωσε η Λίνα Μενδώνη στον Alpha.

Aς μη γινόμαστε τόσο μίζεροι” απεφάνθη.

 “Αν είναι επικοινωνιακή φιέστα το γεγονός ότι μέτα από εννέα χρόνια επουλώνονται τα τραύματα της Εθνικής Πινακοθήκης και εντοπίζεται από την Αστυνομία ο δράστης μαζί με τα δύο κλοπιμαία, αυτό το αφήνω στην κρίση του καθενός που μας ακούει. Ας μην γινόμαστε τόσο μίζεροι, ας δεχτούμε ότι η Ελληνική Αστυνομία είχε μία μεγάλη επιτυχία, που γίνεται ακόμα μεγαλύτερη γιατί το ένα έργο έχει και συναισθηματική αξία για τον ελληνικό λαό” είπε.

Έντονα ενοχλημένοι εμφανίζονται και οι αξιωματικοί της Ασφάλειας, σχετικά με το τρολάρισμα και τη διεθνή κατακραυγή που προκάλεσε η πτώση του πίνακα γιατί όπως υποστηρίζουν, δεν ενεπλάκησαν αστυνομικοί στη διαχείριση των καλλιτεχνικών αυτών θησαυρών, στο επικοινωνιακό επίπεδο της υπόθεσης, αλλά προσωπικά ο σύμβουλος επικοινωνίας του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Γιάννης Αναστασάκος.

Σύμφωνα το sputnik.gr και με στέλεχος της ΕΛ.ΑΣ με το οποίο επικοινώνησε, εκείνος που τοποθέτησε πρόχειρα τους πίνακες αγγίζοντάς τους με γυμνά και ιδρωμένα χέρια, ήταν ο άλλοτε διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας AGB και δεξί χέρι του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.

Ο ίδιος αξιωματικός τονίζει ότι συνάδελφοί του, του Τμήματος Διαρρηκτών της Ασφάλειας που εξιχνίασαν την υπόθεση, από τη στιγμή που ανέσυραν τους δύο πίνακες από το ρέμα της Κερατέας όπου τους είχε κρύψει ο 49χρονος δράστης της κλοπής, μέχρι και την παράδοσή τους στους αρμόδιους συντηρητές της Εθνικής Πινακοθήκης, τους μεταχειρίστηκαν με εξαιρετική προσοχή, αφού έχουν εμπειρία από αντίστοιχες περιπτώσεις κατάσχεσης αρχαιολογικών και άλλων πολιτιστικών θησαυρών.

Υπενθυμίζεται ότι η πτώση του πίνακα του Πικάσο “Γυναικείο Κεφάλι”, ο οποίος βρέθηκε στο πάτωμα, αλλά και η προχειρότητα με την οποία μεταχειρίστηκαν οι αστυνομικοί ένα έργο παγκόσμιας κληρονομιάς και ανεκτίμητης αξίας, δημοσιεύτηκε στα διεθνή Μέσα και έβαλε φωτιά στα social media με ευφάνταστα, ξεκαρδιστικά και καυστικά σχόλια που στηλίτευαν την απαράδεκτη μεταχείριση που επιφυλάχθηκε στο αριστουργηματικό έργο, το οποίο δώρησε ο ίδιος ο Πικάσο στους Έλληνες για να τιμήσει την Εθνική Αντίσταση κατά της γερμανικής κατοχής.

Εκτός από τους χρήστες στα social media, την απίστευτη γκάφα τρόλαραν και διάφορες μεγάλες εταιρείες, όπως η ΙΚΕΑ, η Pringles και το ΠΛΑΙΣΙΟ.

Η γνωστή αλυσίδα επίπλων έσπευσε να προτείνει ράφι στήριξης κορνίζας μέσα από τη σελίδα της στο Facebook, με το σχόλιο “ιδέες δίνουμε” και τα χασταγκ #picasso #oops.

Το Πλαίσιο από την πλευρά του βρήκε ευκαιρία να προμοτάρει βάσεις για τηλεόραση. “Στηρίζουμε ό,τι έχει αξία”, έγραψαν, έχοντας τοποθετήσει το πίνακα του Πικάσο στη βάση με hashtag #δενθαπεσειποτέ.

Ακολούθησε η Pringles η οποία ανάρτησε”κενή” φωτογραφία με το σχόλιο: “εδώ κανονικά θα έμπαινε ένα post για τον Πικάσο, αλλά μας έπεσε”.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Η Γαλλίδα πρωθυπουργός ζητά συμβιβασμούς προβλέποντας επιδείνωση της ακρίβειας…

Σσσς! Η πατρίδα κοιμάται – Ένας εφιάλτης θερινής νυκτός

Φωτιά στο Ηράκλειο Κρήτης

Ικανοποίηση Ερντογάν για τις επενδύσεις και τις στενές σχέσεις με τη Σομαλία

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα