ΑΘΗΝΑ
17:45
|
26.06.2026
Προειδοποίησε πως δεν είναι δεδομένο ότι οι εργαζόμενοι που θα τεθούν σε αναστολή θα βρίσκονται στις ίδιες θέσεις κατά την επιστροφή στην εργασία τους.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Την Τετάρτη 1η Σεπτεμβρίου θα ενεργοποιηθεί η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για την πρόσληψη επικουρικού προσωπικού προς κάλυψη των κενών που θα δημιουργηθούν από την αναγκαστική αναστολή εργασίας ανεμβολίαστου υγειονομικού προσωπικού.

Αυτό ανακοίνωσε μεταξύ άλλων σε συνέντευξη Τύπου ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Βασίλης Κοντοζαμάνης, προσθέτοντας πως η πλατφόρμα θα μείνει ανοικτή για κάποιες μέρες αφού προηγουμένως ανακοινωθεί αναλυτικός οδηγός για την σχετική διαδικασία.

“Ο νόμος είναι σαφής και θα εφαρμοστεί απαρέγκλιτα μετά την 1η Σεπτεμβρίου” ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σε μία επιπρόσθετη προσπάθεια πίεσης των υγειονομικών να εμβολιαστούν προειδοποίησε ότι δεν είναι δεδομένο ότι οι εργαζόμενοι που θα τεθούν σε αναστολή θα βρίσκονται στις ίδιες θέσεις και υπηρεσίες κατά την επιστροφή στην εργασία τους, εκτιμώντας πως έως τότε οι ανάγκες στο σύστημα Υγείας “ενδεχομένως να έχουν μεταβληθεί”.

Επανέλαβε την έκκλησή του στους επαγγελματίες Υγείας να εμβολιαστούν, λέγοντας πως εάν το πράξουν έστω και τώρα, θα είναι μία “πράξη ευθύνης απέναντι στην κοινωνία”.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Νεκρή και άλλη νεαρή γυναίκα από τη Λιβαδειά μετά τον τοκετό…

Ο πόλεμος στο Σουδάν επιδεινώνει την ανθρωπιστική κρίση στη χώρα

Λίβανος: Η Χεζμπολάχ απορρίπτει τις απευθείας συνομιλίες με το Ισραήλ

UNICEF: Πάνω από 260 Παλαιστίνια παιδιά σκοτώθηκαν στη Γάζα από την έναρξη της εκεχειρίας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα