ΑΘΗΝΑ
18:52
|
26.06.2026
Συνελήφθη ο ιδιοκτήτης μετά από καταγγελία – Τα ζώα ήταν δεμένα και κινδύνευαν με πνιγμό.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Συνελήφθη στα Ιωάννινα ιδιοκτήτης σκύλων για παραβίαση του νόμου περί προστασίας των ζώων.

Ειδικότερα, οι αστυνομικοί, στο πλαίσιο καταγγελίας, διαπίστωσαν ότι ο κατηγορούμενος εντός αγροτεμαχίου είχε δύο σκύλους δεμένους με σχοινί σε δέντρα κατά τέτοιον τρόπο που περιορίζονταν η κίνησή τους ενώ επιπρόσθετα υπήρχε κίνδυνος πνιγμού τους.

Σε βάρος του αλλοδαπού βεβαιώθηκε διοικητικό πρόστιμο το οποίο ανέρχεται στο χρηματικό ποσό των 61.400 ευρώ.  Η δικογραφία που σχηματίστηκε από την προαναφερόμενη υπηρεσία θα υποβληθεί στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ιωαννίνων.

Πηγή: Epiruspost.gr

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Μόνο το κεφάλαιο της δόσης θα πληρώνουν, προσωρινά, οι δανειολήπτες του νόμου Κατσέλη

Νεκρή και άλλη νεαρή γυναίκα από τη Λιβαδειά μετά τον τοκετό…

Να γιατί έσκασαν σήμερα 3.000 υπάλληλοι στην έδρα της Ε.Ε. στις Βρυξέλλες…

Χαμηλές ταχύτητες στον Κηφισό- Φωτιά σε διάζωμα

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα