ΑΘΗΝΑ
14:09
|
28.06.2026
Οι νέοι κανόνες περιορίζουν τον αριθμό ατόμων στα αποδυτήρια σε ένα άτομο ανά 15 τ.μ.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Νέους κανόνες για τη λειτουργία των αποδυτηρίων στα γυμναστήρια όλης της χώρας από την Δευτέρα, 20 Οκτώβρη, ανακοίνωσε σήμερα η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων και η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού του Υπουργείου Πολιτισμού & Αθλητισμού.

Τα μέτρα που εντάσσονται σε εκείνα για την καταπολέμηση της πανδημίας Covid-19 προβλέπουν πως από την Δευτέρα στα αποδυτήρια των γυμναστηρίων:

  • Η χωρητικότητα καθορίζεται σε 1 άτομο ανά 15 τμ
  • Θα επιτρέπεται η χρήση του 50% των ντους
  • Θα απαγορεύεται η χρήση της σάουνας όπου υπάρχει.                                    
  • Θα είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας ΚΝ95 ή FFP2 αντί διπλής σε κοινόχρηστους χώρους.                                                                                                               
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Καύσωνας στην Ευρώπη: Οι υψηλές θερμοκρασίες αναμένεται να επηρεάσουν τουλάχιστον 191 εκατ. ανθρώπους

Φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας

Θραύσματα ουκρανικού drone προκάλεσαν πυρκαγιά σε διυλιστήριο πετρελαίου στη νότια Ρωσία

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από σήμερα, Κυριακή, στη Γραμμή 3 του Μετρό λόγω έργων

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα