ΑΘΗΝΑ
00:08
|
27.06.2026
Οι νοσοκομειακοί υπάλληλοι καταγγέλλουν ότι απολύονται οι συμβασιούχοι και επαναφέρονται οι εργολάβοι.
ÍÏÓÏÊÏÌÅÉÏ ¨ÓÙÔÇÑÉÁ¨
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιούν από τις 12:00 oι υγειονομικοί έξω από το νοσοκομείο “Σωτηρία”.

Οι νοσοκομειακοί υπάλληλοι καταγγέλλουν ότι απολύονται οι συμβασιούχοι και επαναφέρονται οι εργολάβοι.

Η διαμαρτυρία γίνεται ενάντια στην υποχρεωτικότητα των εμβολιασμών, καθώς και στις αναστολές που επιβάλλονται σε όσους υγειονομικούς δεν έχουν εμβολιαστεί.

Κλειστή παραμένει η Λεωφ. Μεσογείων λόγω της συγκέντρωσης.

Πηγή: zougla.gr

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ορατός ο κίνδυνος επαναφοράς του εμφυλίου στον Λίβανο λέει βουλευτής της Χεζμπολάχ

Είμαι ένοχος, είπε ο Τζον Μπόλτον στους δικαστές

Αναφορές για διαδηλώσεις κατά της Χαμάς στη Γάζα

Συμφωνία πλαίσιο Ισραήλ-Λιβάνου για… μικρή αποχώρηση Ισραηλινών στρατιωτών

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα