Ισχυρή δύναμη της Πυροσβεστικής κινητοποιήθηκε λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι, μετά από ειδοποίηση για φωτιά σε κτίριο του νοσοκομείου «Σωτηρία».
Ο πρώην πρόεδρος του Συνασπισμού νοσηλεύεται εδώ και 13 μέρες και βρίσκεται πλέον σε φάση ανάκαμψης.
Ασθενείς έμειναν νηστικοί το βράδυ της Δευτέρας (24/1), καθώς είχε διακοπεί λόγω πτώσης δέντρων η πρόσβαση στα μαγειρεία.
Υπάρχει μια ανησυχία γιατί η πανδημία παραμένει σε ένα υψηλό επίπεδο, σημειώνει ο διευθυντής της πνευμονολογικής κλινικής του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός», Γιώργος Μπουλμπασάκος.
Οι νοσοκομειακοί υπάλληλοι καταγγέλλουν ότι απολύονται οι συμβασιούχοι και επαναφέρονται οι εργολάβοι.
Με “άνωθεν εντολή” όπως αποκαλύπτει ο γενικός γραμματέας της ΟΕΝΓΕ, Παναγιώτης Παπανικολάου.
Ο κ. Ηλιόπουλος είπε ότι “περιμένουμε την παραίτηση του διοικητή του Σωτηρία” , παραπέμποντας σε δήλωση του πρωθυπουργού στη Βουλή.
Οι δύο ασθενείς, ηλικίας 24 και 41 ετών, "εξαφανίστηκαν" το μεσημέρι της Τρίτης.
Ξεκινούν άμεσα οι εργασίες κατασκευής της μεγαλύτερης σε μέγεθος μονάδα ΜΕΘ σε νοσοκομείο στην χώρα μας, στο «Σωτηρία», με δωρεά της Βουλής των Ελλήνων.