ΑΘΗΝΑ
00:48
|
29.11.2021
Ένας στους τέσσερις Βρετανούς αδυνατεί να επικοινωνήσει με τις τηλεφωνικές γραμμές του Συστήματος Υγείας λόγω ελλείψεων προσωπικού
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Περίπου ένας στους τέσσερις πολίτες που καλούν το 111, τη γραμμή μη-επειγόντων περιστατικών των Εθνικών Υπηρεσιών Υγείας (NHS), αδυνατεί να ολοκληρώσει την κλήση του καθώς υπάρχουν πλέον πολύ μεγάλες “ουρές” αναμονής λόγω ελλείψεων σε προσωπικό για το δημόσιο σύστημα υγείας στην Αγγλία.

Στο 111 απευθύνονται όσοι ασθενείς, ενώ δεν έχουν επείγον πρόβλημα, θέλουν να έρθουν σε επικοινωνία και να συμβουλευτούν κάποιον γιατρό πιο γρήγορα απότι θα το έκαναν αν κλείναν ειδικό ραντεβού. Ενώ τον Ιούλιο, ο μέσος χρόνος αναμονής ήταν 8 λεπτά, σήμερα έχει φτάσει τα 25, τη στιγμή που τα πρωτόκολλα του ΝHS ορίζουν πως αυτός δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 20.

Εκπρόσωπος του ΝΗS, μιλώντας στην Guardian, ισχυρίστηκε πως η μεγάλη αύξηση στους χρόνους αναμονής οφείλεται στην “αυξημένη ζήτηση” υπηρεσιών λόγω της πανδημίας και του μεγάλου φόρτου που έχει προκαλέσει αυτή στο εθνικό σύστημα υγείας.

Το πρόβλημα όμως συνδέεται και με μια μεγάλη “κρίση προσωπικού” που βιώνει τον τελευταίο χρόνο το NΗS, καθώς η υγειονομική κρίση, οι χαμηλοί μισθοί και η υπερκόπωση έχουν οδηγήσει πολλούς υπαλλήλους από όλο το φάσμα του υγειονομικο΄θυ προσωπικού στην παραίτηση.

ΠΗΓΗ: RT

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Κιργιστάν: Έξι κόμματα εκλέγονται στο κοινοβούλιο

Λαγκάρντ: Η ευρωζώνη είναι καλύτερα εξοπλισμένη πλέον για να αντιμετωπίσει ένα νέο κύμα της πανδημίας

ΕΕ και ΝΑΤΟ δεσμεύτηκαν να ενισχύσουν τη συνεργασία τους

Νότια Αφρική-Covid-19: Έκκληση του προέδρου Ραμαφόζα να μην κλείνουν τα σύνορα

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα