ΑΘΗΝΑ
17:10
|
26.04.2024
Σύμφωνα με τους πιο μετριοπαθείς υπολογισμούς, υπάρχουν πάνω από 6.000 κενά εκπαδευτικών στα σχολεία όλης της χώρας.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Λίγες ημέρες μετά τη δεύτερη΄ φάση των προσλήψεων αναπληρωτών, η “κανονικότητα” την οποία επικαλείται η Υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως για τη λειτουργία των σχολείων, μεταφράζεται, σύμφωνα με τους πιο μετριοπαθείς υπολογισμούς, σε πάνω από 6.000 κενά εκπαδευτικών στα σχολεία όλης της χώρας.

Στην Ανατολική Αττική τα κενά στα Δημοτικά σχολεία και τα Νηπιαγωγεία παραμένουν εκατοντάδες, με τις διοικήσεις να προσπαθούν να καλύψουν τα εκατοντάδες κενά στα σχολεία μοιράζοντας ώρες εκπαιδευτικών σε διαφορετικά σχολεία, κάνοντας υποχρεωτικές μετακινήσεις ή βάζοντάς τους να καλύπτουν ώρες διαφορετικής ειδικότητας από τη δική τους.

Σύμφωνα με τους τελευταίους εκλεγμένους αιρετούς της περιοχής, Γιώργο Γεωργίου και Μαριάνθη Κρητικού, μετά από τις τελευταίες προσλήψεις αρκετά σχολεία συνεχίζουν να μην καλύπτουν το πρωινό τους πρόγραμμα και σε πολλά νηπιαγωγεία να μην λειτουργούν τα ολοήμερα τμήματα.

Με ανοικτή επιστολή προς την ηγεσία την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως  ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Ειδικού Νηπιαγωγείου και του Ειδικού Δημοτικού Καλλιθέας επισημαίνει τις τραγικές ελλείψεις εκπαιδευτικών στο Ειδικό Νηπιαγωγείο και Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας. Χωρίς δάσκαλο είναι πέντε τμήματα, ενώ απουσιάζουν τουλάχιστον 20 ακόμα εκπαιδευτικοί

Η κατάσταση δεν είναι καλύτερη και στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Καλλιθέας αφού αυτή τη στιγμή υπάρχει έλλειψη 4 νηπιαγωγών και εννέα ακόμα ειδικοτήτων.

Γιατί δεν έχει ολοκληρωθεί  η απαιτούμενη στελέχωση και τι επιπτώσεις έχει αυτό ή θα έχει; Γιατί δεν έχουν τοποθετηθεί εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων και τι σημαίνει αυτό; Γιατί τίθεται θέμα αξιολόγησης μαθητών εκπαιδευτικών, όταν δεν έχει σταθεροποιηθεί και ολοκληρωθεί η ευθύνη του κράτους απέναντι, στην μόνιμη στελέχωση των σχολείων μας για την άμεση και σταθερή λειτουργία τους ,στην τήρηση των αρχών της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης , στην κάλυψη αναγκών σε εποπτικό –υλικοτεχνικό –τεχνολογικό υλικό, όπως επιβάλλει η σύγχρονη εκπαίδευση και η σύγχρονη κοινωνία;” αναφέρεται στην επιστολή του Συλλόγου.

Ειδικά σχολεία στα Ιωάννινα

Κραυγή αγωνίας των γονέων (Ένωση Γονέων μαθητών Δ. Ιωαννιτών) και στα Ιωάννινα Παρά το γεγονός ότι ο μαθητικός πληθυσμός στα 4 από τα 6 Ειδικά Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία έχει αυξηθεί κατακόρυφα.

Τραγική η κατάσταση στα σχολεία του ΣΑΠ (Ειδικό Δημοτικό και Ειδικό Νηπιαγωγείο) που στεγάζονται στο κτήριο της ΕΛΕΠΑΠ στην Νεοκαισάρεια. Ο διπλασιασμός του μαθητικού πληθυσμού εφέτος, σε συνδυασμό με το χρόνιο στεγαστικό πρόβλημα των σχολείων,  έχουν δημιουργήσει μια εκρηκτική κατάσταση, θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών.

Χιλιάδες κενά και μεθοδεύσεις στην Παράλληλη Στήριξη

Επιπλέον, αντί να καλύφθούν όλα τα κενά σε εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης μετακινούν παράνομα και παράτυπα αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.

Στο Λαύριο, την αναστολή λειτουργίας του Ειδικού Νηπιαγωγείου  καταγγέλλει ο σύλλογος εκπαιδευτικών ΠΕ “Κ. Σωτηρίου” καταλογίζοντας ευθύνες τόσο στην Δ/νση Ανατολικής Αττικής και στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής, αλλά και στο Υπουργείο Παιδείας.  “O κόφτης του ΥΠΑΙΘ χωρίς την παραμικρή ευαισθησία με αποκλειστικό γνώμονα τη λογιστική έφτασε και στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Λαυρίου». Το Ειδικό Δημοτικό και Νηπιαγωγείο Λαυρίου είναι τα σχολεία που χρόνια τώρα η πολιτεία αντιμετωπίζει ως «φτωχούς συγγενείς” αναφέρει ο σύλλογος, ζητώντας την επαναλειτουργία του Ειδικού Νηπιαγωγείου με πλήρη στελέχωση ΕΕΠ και ΕΒΠ και με επιπλέον ενδεχομένως νηπιαγωγό για την ολοήμερη λειτουργία.

Κυκλάδες: Δεν διδάσκονται πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα

Στις Κυκλάδες η κανονικότητα “μεταφράζεται” σε 110 κενά εκπαιδευτικών και 2300 χαμένες εκπαιδευτικές ώρες εβδομαδιαίως σε γενική και ειδική αγωγή.

Ενδεικτικά η ΕΛΜΕ Κυκλάδων αναφέρει πως σε πολλά σχολεία δεν υπάρχουν καθηγητές για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, ενώ γενικότερα και στα υπόλοιπα νησιά των Κυκλάδων υπάρχουν κενά που δημιουργούν σοβαρά εκπαιδευτικά κενά και μορφωτικές ελλείψεις για τους μαθητές.

Οι εκπαιδευτικοί χαρακτηρίζουν επίσης τραγικό το γεγονός ότι υπάρχουν παιδιά με σοβαρές ειδικές ανάγκες και μαθησιακές δυσκολίες που δεν έχουν καμία υποστήριξη στο σχολείο, καθώς δεν έχουν προσληφθεί καθηγητές για την παράλληλη στήριξη. Συγκεκριμένα υπάρχουν περιπτώσεις που μαθητές με ειδικές ανάγκες δεν έρχονται στο σχολείο αφού δεν υπάρχει ο κατάλληλος εξειδικευμένος καθηγητής.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ ΚΙΛΚΙΣ ζητεί την  άμεση κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών στα σχολεία του Νομού Κιλκίς με πρόσληψη αναπληρωτών  ώστε να λειτουργήσει απρόσκοπτα η Εκπαιδευτική διαδικασία. Συγκεκριμένα τα κενά στα Γυμνάσια και τα Λύκεια του νομού Κιλκίς είναι 51,

Η ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγ. Ευστρατίου με ανακοίνωσή της επισημαίνει ότι παρά την β΄ φάση των προσλήψεων, υπάρχουν πολλά εκπαιδευτικά κενά με αποτέλεσμα να μην καλύπτονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες των σχολείων και “να συσσωρεύονται γνωστικά κενά και ελλείψεις στους μαθητές μας, που έρχονται να προστεθούν στα τεράστια κενά που προκλήθηκαν τα τελευταία δύο χρόνια από το κλείσιμο των σχολείων“.

Πηγή: alfavita.gr/

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Απόλυση τεμπέληδων δικαστών από το Πειθαρχικό του Αρείου Πάγου

Θεσσαλονίκη: Κακουργηματική δίωξη για την θανάτωση σκύλου στη Θέρμη

ΠΟΥ: Πίνουν και καπνίζουν περισσότερα παιδιά και έφηβοι στην Ευρώπη

Από τις ΗΠΑ στο Παρίσι: Φοιτητές απέκλεισαν πανεπιστήμιο σε αλληλεγγύη στην Παλαιστίνη

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα