ΑΘΗΝΑ
22:45
|
27.06.2026
Διαμαρτυρία των συνταξιούχων έξω από το Μέγαρο Μαξίμου.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Σε εξέλιξη βρίσκεται η πορεία που πραγματοποιούν αυτή την ώρα οι συνταξιούχοι οι οποίοι κατέβηκαν στους δρόμους της Αθήνας αψηφώντας τη βροχή.

Οι συνταξιούχοι συγκεντρώθηκαν στις 11:30 (8/10) στην πλατεία Κλαυθμώνος και από εκεί ξεκίνησαν πορεία προς το Μέγαρο Μαξίμου.

Στην πανελλαδική διαμαρτυρία συμμετέχουν οι συνταξιουχικές ενώσεις (Δημοσίου – OAEE – ΙΚΑ – ΠΟΣΕ ΟΑΕΕ – ΕΛΤΑ – ΟΣΕ –– ΠΕΣ ΝΑΤ– ΠΣΣ Δικηγόρων – ΠΟΣΕΑ ΕΤΕΑΠ – ΕΣΤΑΜΕΔΕ) με απόφαση της Ομοσπονδίας τους ΠΑΣΣΕΑΤ.  

Στα κεντρικά αιτήματα της κινητοποίησης των συνταξιούχων περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι προσλήψεις γιατρών και νοσηλευτών, η δημιουργία δημόσιων δομών οίκων ευγηρίας, η απόδοση των αναδρομικών σε όλους χωρίς δικαστήρια και προαπαιτούμενα, καθώς και η αύξηση της κατώτατης σύνταξης στα 600 ευρώ.

Κλειστές παραμένουν η Λεωφόρος Βασιλίσσης Σοφίας και η Λεωφόρος Βασιλίσσης Αμαλίας, ενώ λίγο πριν τις 12 δόθηκε σε κυκλοφορά η οδός Σταδίου.

Κλειστές παραμένουν για την ώρα η Λεωφόρος Βασιλίσσης Σοφίας και η Λεωφόρος Βασιλίσσης Αμαλίας.

Λίγο πριν τις 12 δόθηκε και πάλι σε κυκλοφορία η οδός Σταδίου.

syntaksioyxoi
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Τραγωδία στην Κρήτη: Νεκρή 43χρονη που τραυματίστηκε σε σκοπευτήριο

Γερμανία: Θερμοκρασίες ρεκόρ καθώς το κύμα καύσωνα κινείται ανατολικά

ΠΕΝΕΝ: 24ωρη απεργία στο λιμάνι της Ραφήνας την Παρασκευή 3 Ιουλίου

Βενεζουέλα: Στερεύουν οι ελπίδες για τον εντοπισμό επιζώντων μετά τους φονικούς δίδυμους σεισμούς

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα