ΑΘΗΝΑ
08:51
|
02.12.2021
Όπως τονίζει ο μαθητής, δεν υπήρξε καμία πρόληψη για να αποτραπούν τέτοιες ντροπιαστικές καταστάσεις στο σχολείο.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Αποστομωτική για σειρά ζητημάτων, όπως η στέγαση εκπαιδευτικών χρήσεων σε κοντέινερ και η αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου, που προωθεί το υπουργείο Παιδείας για να βρει απέναντι τους εκπαιδευτικούς, η επιστολή, την οποία έστειλε στην “Εφημερίδα των Συντακτών” μαθητής του σχολείου στη Νέα Φιλαδέλφεια, όπου παιδιά και εκπαιδευτικοί αναγκάστηκαν χθες (Πέμπτη, 14/10) να φτιάξουν αυτοσχέδια γέφυρα από θρανία, προκειμένου να καταφέρουν να φύγουν αφού πλημμύρισε το προαύλιο.

Όπως τονίζει ο ίδιος, δεν υπήρξε καμία πρόληψη για να αποτραπούν τέτοιες ντροπιαστικές καταστάσεις στο σχολείο, όπου δύο αίθουσες στεγάζονται σε κοντέινερ εδώ και δύο ολόκληρες δεκαετίες, από τον σεισμό του 1999, όταν κατέρρευσαν οι πλαϊνές τάξεις  του κτηρίου.

“Πρέπει να πηγαίνουμε σε κάποιο κολέγιο για να δοθεί η πρέπουσα σημασία κυρία Κεραμέως; Πρέπει να βαθμολογηθεί ως “καλό” για να πάρουμε χορηγίες ένα αντικειμενικά ”κακό” σχολείο από άποψη δομών που εσείς κάνατε έτσι κυρία Κεραμέως, συνεχίζοντας το έργο προηγούμενων κυβερνήσεων;” καταλήγει χαρακτηριστικά η επιστολή του μαθητή.

Ακολουθεί το κείμενο της επιστολής:

“Είμαι μαθητής του 1ου Γενικού Λυκείου Νέας Φιλαδέλφειας, εικόνες του οποίου κάνουν τον γύρο του διαδικτύου, όχι για κάποια πρωτιά να είμαστε περήφανοι, αλλά για μια πλήρη αποτυχία της κυβέρνησης να αντιμετωπιστεί αυτή η κατάσταση πριν συμβεί. 

Στο σχολείο μας στεγάζονται 2 αίθουσες σε κοντέινερ, 20 χρόνια τώρα, όταν απ’ τον σεισμό του 1999 οι πλαϊνές αίθουσες του κτηρίου κατέρρευσαν.

Τα τελευταία 2 χρόνια έχουμε κάνει 2 φορές κατάληψη ώστε να κινηθούν οι νόμιμες διαδικασίες να κατασκευαστούν τα «χαμένα» τμήματα, αντιμετωπίζοντας μας η ηγεσία του υπουργείου ως ανθρώπους που «παρακωλύουν την εκπαιδευτική διαδικασία», δεν έκανε τίποτα. 

Φτάνουμε στο σήμερα που απ’ τις τάξεις-κλουβιά αναγκάζονται να έρθουν στο κύριο κτήριο μέσω «θρανιογέφυρας» μαθητές διότι το νερό είχε φτάσει λίγα εκατοστά πριν το δάπεδο των αιθουσών τους. Σήμερα εμείς, αύριο κάποιο σχολείο σε μια φρεσκοκαμμένη περιοχή και μπορεί και με χειρότερες συνέπειες.

Δυστυχώς όμως μάλλον δεν φαίνεται να αρκούν οι εικόνες ντροπής για να κινηθεί το υπουργείο, θα αρκεστεί στο να βαθμολογήσει ως «κακό» το σχολείο και θα προχωρήσουμε, δυστυχώς δεν πρόκειται να έρθουν να μας σώσουν οι φρεγάτες την επόμενη φορά, ούτε όμως ξανά η πυροσβεστική γιατί ακόμα και η Π.Υ. που τόσο συγχαίρονταν για τις υπερπροσπάθειες του καλοκαιριού είναι ακόμα υποστελεχωμένη. 

Πρέπει να πηγαίνουμε σε κάποιο κολέγιο για να δοθεί η πρέπουσα σημασία κυρία Κεραμέως; «Πρέπει να βαθμολογηθεί ως “καλό” για να πάρουμε χορηγίες ένα αντικειμενικά «κακό» σχολείο από άποψη δομών που εσείς κάνατε έτσι κυρία Κεραμέως, συνεχίζοντας το έργο προηγούμενων κυβερνήσεων;”

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Παγκόσμια Τράπεζα: Βοήθεια 280 εκατ. δολαρίων στο Αφγανιστάν

ΟΗΕ: Άδικο και αναποτελεσματικό το κλείσιμο των συνόρων για την Όμικρον

ΗΠΑ: Απειλή παράλυσης του ομοσπονδιακού κράτους

Συμβόλαιο φτώχειας με ρήτρα «κορονοπληθωρισμού»

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα