ΑΘΗΝΑ
09:56
|
27.06.2026
Είκοσι τρεις Έλληνες τουρίστες που έφτασαν με πούλμαν έξω από την Βενετία, βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Είκοσι τρεις Έλληνες τουρίστες που έφτασαν με πούλμαν έξω από την Βενετία, βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό, μεταδίδουν τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης. Η διάγνωση έγινε στο Μέστρε, σε απόσταση λίγων χιλιομέτρων από την Γαληνοτάτη, όπου οι τουρίστες υποβλήθηκαν σε διαγνωστικό τεστ.

Τώρα βρίσκονται σε απομόνωση σε ξενοδοχείο καραντίνας και η κατάστασή τους παρακολουθείται από τους γιατρούς. Σύμφωνα με πληροφορίες, σε όσους μπορούν να λάβουν την σχετική θεραπεία, θα χορηγηθούν μονοκλονικά αντισώματα, όπως συνηθίζεται τελευταία, στην περιφέρεια Βένετο.

Αυτή την ώρα εξακριβώνεται αν από τα διαγνωστικά τεστ προκύπτουν μεταλλάξεις του κορονοϊού.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Νεκρή και άλλη νεαρή γυναίκα από τη Λιβαδειά μετά τον τοκετό…

Ο πόλεμος στο Σουδάν επιδεινώνει την ανθρωπιστική κρίση στη χώρα

Λίβανος: Η Χεζμπολάχ απορρίπτει τις απευθείας συνομιλίες με το Ισραήλ

UNICEF: Πάνω από 260 Παλαιστίνια παιδιά σκοτώθηκαν στη Γάζα από την έναρξη της εκεχειρίας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα