ΑΘΗΝΑ
15:26
|
27.06.2026
Νέα 48ωρη απεργία για την Παρασκευή και το Σάββατο 5 και 6 Νοεμβρίου προκήρυξαν οι εργαζόμενοι στο ΣΕΠ.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Σε προσωρινή αναστολή των κινητοποιήσεων τους προχώρησαν απόψε οι εργαζόμενοι στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά ενώ προκήρυξαν νέα 48ωρη απεργία για την Παρασκευή και το Σάββατο 5 και 6 Νοεμβρίου. Η απόφαση ελήφθη κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης του σωματείου της ΕΝΕΔΕΠ.

Οι κινητοποιήσεις ξεκίνησαν την περασμένη Δευτέρα μετά τον θάνατο εν ώρα εργασίας από γερανογέφυρα του 46χρονου λιμενεργάτη Δημήτρη Δαγκλή.

Η Ένωση Εργαζομένων Διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων (ΕΝΕΔΕΠ) ζητά τα εξής:

-6άρες πόστες (εργατικές ομάδες) αντί για 4 που σήμερα επιβάλει η εργοδοσία.

-Κατάργηση των κόντρα βαρδιών, πρόγραμμα εργασίας για όλους τους εργαζομένους.

-Μετατροπή όλων των Συμβάσεων σε πλήρους απασχόλησης και υπογραφή ΣΣΕ.

-Επιτροπές Υγιεινής και Ασφάλειας από τους εργαζομένους.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

ΠΕΝΕΝ: 24ωρη απεργία στο λιμάνι της Ραφήνας την Παρασκευή 3 Ιουλίου

Βενεζουέλα: Στερεύουν οι ελπίδες για τον εντοπισμό επιζώντων μετά τους φονικούς δίδυμους σεισμούς

Πυρκαγιά σε δασική έκταση στη Βοιωτία-Εστάλη μήνυμα από το 112

Συντριβή μικρού αεροσκάφους σε ουρανοξύστη στο Πεκίνο

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα