Αλλαγή στον τρόπο καταβολής των δημοτικών τελών φέρνει ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης, η συζήτηση του οποίου ολοκληρώνεται σήμερα στην Ολομέλεια της Βουλής.
Με νομοτεχνική βελτίωση που κατέθεσε ο υπουργός Εσωτερικών, Θεόδωρος Λιβάνιος, δρομολογείται ο μελλοντικός διαχωρισμός των τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος, ικανοποιώντας ένα διαχρονικό αίτημα των δήμων, των παρόχων ενέργειας και του ΔΕΔΔΗΕ.

Η νέα ρύθμιση προβλέπει την έκδοση Προεδρικού Διατάγματος -με τη σύμφωνη γνώμη της ΚΕΔΕ και των συναρμόδιων υπουργείων- προκειμένου να σχεδιαστεί ένα σύστημα απευθείας καταβολής, αντίστοιχο με εκείνο της φορολογίας.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις που διατύπωσε ο κ. Λιβάνιος, συζητώντας με κοινοβουλευτικούς συντάκτες, το νέο αυτό πλαίσιο αναμένεται να τεθεί σε πλήρη εφαρμογή από τις αρχές του 2028.
