ΑΘΗΝΑ
05:15
|
27.06.2026
Ανοίγει ο δρόμος για απευθείας είσπραξη των δημοτικών τελών από τους δήμους, από τις αρχές του 2028.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Αλλαγή στον τρόπο καταβολής των δημοτικών τελών φέρνει ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης, η συζήτηση του οποίου ολοκληρώνεται σήμερα στην Ολομέλεια της Βουλής.

Με νομοτεχνική βελτίωση που κατέθεσε ο υπουργός Εσωτερικών, Θεόδωρος Λιβάνιος, δρομολογείται ο μελλοντικός διαχωρισμός των τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος, ικανοποιώντας ένα διαχρονικό αίτημα των δήμων, των παρόχων ενέργειας και του ΔΕΔΔΗΕ.

Η νέα ρύθμιση προβλέπει την έκδοση Προεδρικού Διατάγματος -με τη σύμφωνη γνώμη της ΚΕΔΕ και των συναρμόδιων υπουργείων- προκειμένου να σχεδιαστεί ένα σύστημα απευθείας καταβολής, αντίστοιχο με εκείνο της φορολογίας.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις που διατύπωσε ο κ. Λιβάνιος, συζητώντας με κοινοβουλευτικούς συντάκτες, το νέο αυτό πλαίσιο αναμένεται να τεθεί σε πλήρη εφαρμογή από τις αρχές του 2028.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Είμαι ένοχος, είπε ο Τζον Μπόλτον στους δικαστές

Αναβλήθηκε η «Παρέλαση Περηφάνειας» από την αστυνομία στο Παρίσι

Αναφορές για διαδηλώσεις κατά της Χαμάς στη Γάζα

Κλειστές για το κοινό περιοχές του Δήμου Αριστοτέλη στη Χαλκιδική

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα