ΑΘΗΝΑ
14:20
|
27.06.2026
Συνεχίζεται η απεργία των εργαζομένων στο λιμάνι του Πειραιά.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Με νέα 48ωρη απεργία αύριο Παρασκευή 5 Νοεμβρίου και το Σάββατο 6 Νοεμβρίου συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους για τη λήψη ουσιαστικών μέτρων ασφαλείας οι εργαζόμενοι στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ της ΣΕΠ, θυγατρικής εταιρείας της κινεζικής COSCO, απαιτώντας σύγχρονες συνθήκες ασφάλειας, υπό τη σκιά του πρόσφατου χαμού του εργάτη Δημήτρη Δαγκλή.

Οι εργαζόμενοι, με αποφάσεις του Σωματείου ΕΝΕΔΕΠ, συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις, με τα αιτήματά τους να εξακολουθούν να είναι η υλοποίηση της δέσμευσης της εταιρείας και του υπουργείου Ναυτιλίας για την συγκρότηση Επιτροπής Υγιεινής και Ασφαλείας με τη συμμετοχή μελών του Σωματείου. Επίσης ζητούν εργατικές ομάδες έξι ατόμων, αντί τεσσάρων που ισχύουν σήμερα, κατάργηση των κόντρα βαρδιών, μετατροπή όλων των συμβάσεων σε πλήρους απασχόλησης και υπογραφή ΣΣΕ.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Πυρκαγιά σε δασική έκταση στη Βοιωτία-Εστάλη μήνυμα από το 112

Συντριβή μικρού αεροσκάφους σε ουρανοξύστη στο Πεκίνο

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του Μετρό λόγω έργων

Κλειστές για το κοινό περιοχές του Δήμου Αριστοτέλη στη Χαλκιδική

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα