ΑΘΗΝΑ
17:32
|
27.06.2026
Συνεχίζεται η απεργία των εργαζομένων στο λιμάνι του Πειραιά.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Με νέα 48ωρη απεργία αύριο Παρασκευή 5 Νοεμβρίου και το Σάββατο 6 Νοεμβρίου συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους για τη λήψη ουσιαστικών μέτρων ασφαλείας οι εργαζόμενοι στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ της ΣΕΠ, θυγατρικής εταιρείας της κινεζικής COSCO, απαιτώντας σύγχρονες συνθήκες ασφάλειας, υπό τη σκιά του πρόσφατου χαμού του εργάτη Δημήτρη Δαγκλή.

Οι εργαζόμενοι, με αποφάσεις του Σωματείου ΕΝΕΔΕΠ, συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις, με τα αιτήματά τους να εξακολουθούν να είναι η υλοποίηση της δέσμευσης της εταιρείας και του υπουργείου Ναυτιλίας για την συγκρότηση Επιτροπής Υγιεινής και Ασφαλείας με τη συμμετοχή μελών του Σωματείου. Επίσης ζητούν εργατικές ομάδες έξι ατόμων, αντί τεσσάρων που ισχύουν σήμερα, κατάργηση των κόντρα βαρδιών, μετατροπή όλων των συμβάσεων σε πλήρους απασχόλησης και υπογραφή ΣΣΕ.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Τραγωδία στην Κρήτη: Νεκρή 43χρονη που τραυματίστηκε σε σκοπευτήριο

Γερμανία: Θερμοκρασίες ρεκόρ καθώς το κύμα καύσωνα κινείται ανατολικά

ΠΕΝΕΝ: 24ωρη απεργία στο λιμάνι της Ραφήνας την Παρασκευή 3 Ιουλίου

Βενεζουέλα: Στερεύουν οι ελπίδες για τον εντοπισμό επιζώντων μετά τους φονικούς δίδυμους σεισμούς

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα