«Από τις 23 Απριλίου 1884 ξεκίνησε η λειτουργία του Σιδηροδρομικού Σταθμού Βόλου. Αύριο (σ.σ. σήμερα) 12 Νοεμβρίου, θα κλείσει και δε θα λειτουργεί».
Με αυτή τη δήλωση, ο κεντρικός σταθμάρχης του Βόλου, Γιώργος Αποστολέρης, επιβεβαίωσε τα όσα ανέφερε το έγγραφο το οποίο υπογράφει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, Σπύρος Πατέρας και επί της ουσίας προανήγγειλε τη διακοπή της λειτουργίας ενός σιδηροδρομικού σταθμού που μετρά 137 χρόνια ζωής.
«Είναι μια δολοφονία όλο αυτό. Ενημερωθήκαμε σήμερα (σ.σ. χθες) το μεσημέρι με έγγραφο ότι, αύριο (σ.σ. σήμερα) πρέπει να παρουσιαστούμε στη Λάρισα. Υπάρχουν συνάδελφοι που καταθέτουν τα χαρτιά τους για συνταξιοδότηση. Κλείνουν τον ιστορικό σταθμό του Βόλου που δεν έκλεισε ούτε στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ούτε στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ούτε στην Δικτατορία. Σε ποια ευρωπαϊκή χώρα υπάρχει αυτή η φιλοσοφία;», δήλωσε -μεταξύ άλλων- ο Γιώργος Αποστολέρης, εκφράζοντας την αντίθεσή του στην απόφαση της διοίκησης του ΟΣΕ.
Το πανέμορφο ιστορικό κτίριο είναι έργο του Εβαρίστο Ντεκίρικο, πατέρα του διάσημου Ιταλού ζωγράφου του μοντερνισμού και έχει χαρακτηριστεί νεότερο μνημείο, ενώ τον εξωτερικό περιβάλλοντα χώρο στολίζει το άγαλμα της θεάς Αθηνάς. Αυτή η μεγάλων διαστάσεων μνημειακή σύνθεση είναι το έργο του Ιταλού γλύπτη Ι. Previsan. O σταθμός, εκτός από τις καθημερινές ανάγκες πάρα πολλών ανθρώπων που δουλεύουν ανάμεσα στον Βόλο και τη Λάρισα, προσελκύει κάθε χρόνο έναν μεγάλο αριθμό τουριστών από όλο τον κόσμο.
Όπως τονίζει, σε ανακοίνωσή της η Ν.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ Μαγνησίας: “Είναι προφανές ότι αυτή η παράλογη απόφαση αποτελεί πλήγμα για την τοπική κοινωνία, τον τουρισμό και την οικονομία της Μαγνησίας.
Ταυτόχρονα υπονομεύει την ίδια την ύπαρξη στο μέλλον των κτιριακών εγκαταστάσεων και υποδομών που αποτελούν κόσμημα για τον Βόλο και συνιστούν εμβληματικά στοιχεία της φυσιογνωμίας του, αφού είναι πολύ πιθανό η μη λειτουργία του Σταθμού να οδηγήσει στην έλλειψη σωστής συντήρησής του και τελικά στην εγκατάλειψή του.”