ΑΘΗΝΑ
15:47
|
28.06.2026
Έντεκα ιδιώτες γιατροί θα συμβάλλουν στο Νοσοκομείο Βόλου, τη στιγμή που το ΕΣΥ δοκιμάζεται έντονα.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Έντεκα ιδιώτες γιατροί θα συμβάλλουν στο Νοσοκομείο Βόλου, τη στιγμή που το δημόσιο σύστημα Υγείας δοκιμάζεται έντονα από την έξαρση της πανδημίας του κορονοϊού. 

Το Υπουργείο Υγείας έδωσε την έγκρισή του στη σχετική λίστα με τους 11 γιατρούς, εκ των οποίων οι έξι είναι παθολόγοι και οι πέντε πνευμονολόγοι.

Σύμφωνα με τον ιστότοπο magnesianews.gr, μεταξύ αυτών είναι και ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας, Ευθύμιος Τσάμης.

Όλα αυτά τη στιγμή που η κυβέρνηση δεν έχει ενισχύσει το ΕΣΥ εν μέσω πανδημίας και αρκείται σε εκκλήσεις προς τους ιδιώτες γιατρούς.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Νεκρή και άλλη νεαρή γυναίκα από τη Λιβαδειά μετά τον τοκετό…

Ο πόλεμος στο Σουδάν επιδεινώνει την ανθρωπιστική κρίση στη χώρα

Λίβανος: Η Χεζμπολάχ απορρίπτει τις απευθείας συνομιλίες με το Ισραήλ

UNICEF: Πάνω από 260 Παλαιστίνια παιδιά σκοτώθηκαν στη Γάζα από την έναρξη της εκεχειρίας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα