ΑΘΗΝΑ
23:59
|
27.06.2026
Μετά τις 5.00 ξανάρχισαν τμηματικά τα δρομολόγια μεταξύ Πειραιά-Θησείου και Ομόνοια-Κηφησιά.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Στην εκκένωση όλων των σταθμών της γραμμής 2 και 3 του ΜΕΤΡΟ και στη διακοπή της κυκλοφορίας των συρμών του ΗΣΑΠ, μετά από απειλή για τοποθέτηση βομβών στους σταθμούς «Σύνταγμα» και Μοναστηράκι προχώρησαν νωρίς το απόγευμα οι αρχές μετά από προειδοποιητικό τηλεφώνημα για εκρηκτικό μηχανισμό μεταξύ άλλων και στο Κέντρο Ελέγχου του Συντάγματος.

Δρομολόγια μεταξύ Πειραιά-Θησείου και Ομόνοιας-Κηφισιάς

Οι συρμοί παραμένουν σταματημένοι στις αποβάθρες μέχρι νεοτέρας. Ωστόσο, νεότερη ενημέρωση των αρμόδιων αρχών αναφέρει την επαναλειτουργία τμήματος της γραμμής 1 (πρώην ηλεκτρικός σιδηρόδρομος) με τα δρομολόγια να γίνονται μεταξύ Πειραιά και Θησείου και Ομόνοιας και Κηφισιάς.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Τραγωδία στην Κρήτη: Νεκρή 43χρονη που τραυματίστηκε σε σκοπευτήριο

Γερμανία: Θερμοκρασίες ρεκόρ καθώς το κύμα καύσωνα κινείται ανατολικά

ΠΕΝΕΝ: 24ωρη απεργία στο λιμάνι της Ραφήνας την Παρασκευή 3 Ιουλίου

Βενεζουέλα: Στερεύουν οι ελπίδες για τον εντοπισμό επιζώντων μετά τους φονικούς δίδυμους σεισμούς

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα