ΑΘΗΝΑ
03:33
|
26.06.2026
Την αντίθεσή της στα κυβερνητικά μέτρα για την αναχαίτιση της πανδημίας εξέφρασε η διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Την αντίθεσή της στα κυβερνητικά μέτρα για την αναχαίτιση της πανδημίας εξέφρασε η διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος της Super League. 

Κατά τη διάρκεια του σημερινού έκτακτου Δ.Σ., η Super League έκανε λόγο για δυσανάλογους περιορισμούς σε σχέση με την πραγματικότητα και για την αναγκαιότητα αναθεώρησης των μέτρων. Παράλληλα, ζήτησε άμεση συνάντηση με τον υπουργό Υγείας, Θάνο Πλεύρη και τους αρμόδιους φορείς, προκειμένου «να προταθούν μέτρα εύλογα, αναλογικά και με απόλυτο σεβασμό στους φιλάθλους».

Υπενθυμίζεται ότι χθες ο κ. Πλεύρης προανήγγειλε πως από τις 3 Ιανουαρίου του 2022 θα υπάρξει μείωση της χωρητικότητας στα γήπεδα στο 10%, αλλά και πλαφόν 1.000 θεατών, προκαλώντας την έντονη αντίδραση των ΠΑΕ. 

ΠΗΓΗ: ΕΦ. ΣΥΝ.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Βενεζουέλα: Θηριώδης σεισμός 7,5 Ρίχτερ με εκατοντάδες θύματα και 30.000 αγνοούμενους [upd]

Στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου προσφεύγει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος

Κανταδόροι γεμίζουν τους δρόμους της Πλάκας το βράδυ της 26ης Ιουνίου

Επτά πρώτα μέτρα από το υπουργείο Ανάπτυξης κατά του λαγοκέφαλου

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα