ΑΘΗΝΑ
09:34
|
27.06.2026
Έσπασαν τη τζαμαρία της εισόδου και πέταξαν κόκκινες μπογιές.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Ζημιές στο κτίριο των κεντρικών γραφείων ΔΕΗ, επί της οδού Αγίου Κωνσταντίνου στην Ομόνοια, προκάλεσαν άγνωστοι λίγο πριν τις 9 εχθές το βράδυ.

Σύμφωνα με το MEGA, οι δράστες έσπασαν τη τζαμαρία της εισόδου και πέταξαν κόκκινες μπογιές. Σε εξέλιξη οι έρευνες της αστυνομίας.

Η αστυνομία αναμένεται να εστιάσει την έρευνά της σε τυχόν οπτικό υλικό από κάμερες των γύρω κτιρίων που ενδέχεται να έχουν καταγράψει τις κινήσεις των δραστών.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ο καιρός σήμερα: Υψηλές θερμοκρασίες και μελτέμια στο Αιγαίο

Το Ράλλυ Ακρόπολις μαρσάρει σε 45 χιλιόμετρα απαγορευμένων περιοχών Natura

Είμαι ένοχος, είπε ο Τζον Μπόλτον στους δικαστές

Αναβλήθηκε η «Παρέλαση Περηφάνειας» από την αστυνομία στο Παρίσι

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα