ΑΘΗΝΑ
05:21
|
25.06.2026
Την περίοδο του Πάσχα προγραμματίζεται να επανέλθει η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας και για το Τραμ.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Επανέρχεται, από την Παρασκευή 4 Μαρτίου 2022 και για κάθε Παρασκευή και Σάββατο βράδυ, η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας των μέσων σταθερής τροχιάς στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό έως τη 01:30.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΣΤΑΣΥ ΑΕ, στις Γραμμές 2 & 3 του Μετρό οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρούν από το Σύνταγμα προς όλες τις κατευθύνσεις στη 01:30 και από τους τερματικούς σταθμούς:

   – Δ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ στη 01:09

   – ΝΙΚΑΙΑ στη 01:11

   – ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ στη 01:14

   – ΕΛΛΗΝΙΚΟ στη 01:11

   – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ στις 23:32 

   – ΝΙΚΑΙΑ προς ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ στις 23:01 

Οι χρονοαποστάσεις των δρομολογίων κατά την επέκταση του ωραρίου λειτουργίας (00:20-01:30) διαμορφώνονται στα 15΄.

Την περίοδο του Πάσχα προγραμματίζεται να επανέλθει η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας και για το Τραμ.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Σε ύφεση η φωτιά στο παλιό ξενοδοχείο ΠΑΛΛΑΣ στο Λουτράκι

Αναζητούν τον 17χρονο Κωνσταντίνο Δ. που εξαφανίστηκε στη Νίκαια

Νεκρά εκατοντάδες χιλιάδες πτηνά στη Γαλλία λόγω καύσωνα

Τερματίζεται η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή και της Suzon Doppagnea για τα προσφυγικά της λεωφόρου Αλεξάνδρας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα