Ο Δήμος Αθηναίων θα τιμήσει και φέτος την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου και τον αγώνα της Ανεξαρτησίας, φωτίζοντας με τα χρώματα της Ελληνικής σημαίας, το σιντριβάνι της Ομόνοιας.
Σήμερα Πέμπτη 24 και αύριο Παρασκευή 25 Μαρτίου, από τη δύση του ηλίου και καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας, το σιντριβάνι θα «βαφτεί» μπλε και λευκό.
«You won’t forget Her» είναι ο τίτλος της έκθεσης έργων της Γιαπωνέζας εικαστικού Γιοσίντα Κιμίκο. Διαθέσιμη ως τις 26/7/2026 στην Ύδρα.
24.
06.
26
