ΑΘΗΝΑ
14:27
|
26.06.2026
Από την ερχόμενη εβδομάδα μαθητές και εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί θα πηγαίνου στα σχολεία με ένα τεστ εβδομαδιαίως.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Από την Τετάρτη 30 Μαρτίου έως και την Τρίτη 5 Απριλίου, οι μαθητές όλων των βαθμίδων, καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί, θα προμηθεύονται τρία δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των ημερών από 4 Απριλίου έως και 15 Απριλίου 2022 και για την επιστροφή από τις διακοπές του Πάσχα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Από την ερχόμενη εβδομάδα μαθητές και εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί θα εισέρχονται στις σχολικές τάξεις έχοντας υποβληθεί σε έναν αυτοδιαγνωστικό έλεγχο εβδομαδιαίως, αντί για δυο που ισχύει μέχρι τώρα, ο οποίος θα πραγματοποιείται έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο την Τρίτη.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Λίβανος: Η Χεζμπολάχ απορρίπτει τις απευθείας συνομιλίες με το Ισραήλ

UNICEF: Πάνω από 260 Παλαιστίνια παιδιά σκοτώθηκαν στη Γάζα από την έναρξη της εκεχειρίας

304 οι θάνατοι από την επιδημία Έμπολα στη ΛΔ Κονγκό

Ποιες παραλίες κρίθηκαν ακατάλληλες για κολύμπι στην Αττική από τον ΠΑΚΟΕ

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα