ΑΘΗΝΑ
09:47
|
26.04.2024
Με αφορμή την Ημέρα της Γης, η πλατφόρμα ανακοίνωσε την απαγόρευση των διαφημίσεων που αρνούνται τα σχετικά επιστημονικά δεδομένα.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Σε επέκταση της στρατηγικής του σε ό,τι αφορά την κλιματική κρίση φαίνεται πως προχωράει το Twitter, αφού με αφορμή την Ημέρα της Γης ανακοίνωσε την απαγόρευση των διαφημίσεων που αρνούνται τα σχετικά επιστημονικά δεδομένα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Guardian.  

«Θεωρούμε ότι η άρνηση των επιστημονικών δεδομένων δεν θα πρέπει να χρηματοδοτείται στο Twitter και ότι οι παραπλανητικές διαφημίσεις δεν πρέπει να αποσπούν την προσοχή από σημαντικές συζητήσεις για την κλιματική κρίση» δήλωσε η εταιρεία την Παρασκευή, προσθέτοντας ότι «αναγνωρίζουμε ότι οι παραπλανητικές πληροφορίες σχετικά με την κλιματική αλλαγή μπορούν να υπονομεύσουν τις προσπάθειες για την προστασία του πλανήτη».

Η εταιρεία δεν διευκρίνισε αν η αλλαγή θα επηρεάσει το περιεχόμενο που θα επιτρέπεται να δημοσιεύουν οι χρήστες στον ιστότοπό της, ωστόσο δήλωσε ότι θα παράσχει πρόσθετες πληροφορίες τους επόμενους μήνες σχετικά με τις εργασίες της «για να προσθέσει αξιόπιστο, έγκυρο πλαίσιο στις συζητήσεις για το κλίμα» που γίνονται στην πλατφόρμα της.

Κατά το δημοσίευμα, το Twitter υποστήριξε ότι η προσέγγισή του θα ενημερώνεται από πηγές όπως οι εκθέσεις αξιολόγησης της Διακυβερνητικής Επιτροπής για την Κλιματική Αλλαγή που υποστηρίζεται από τον ΟΗΕ.

Σημειώνεται ότι οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Twitter και το Facebook, αποτέλεσαν τα τελευταία χρόνια πεδίο διεξαγωγής ενός αυξανόμενου κύματος άρνησης της κλιματικής αλλαγής. Η ανακοίνωση της Παρασκευής από το Twitter ακολουθεί τις κινήσεις άλλων μεγάλων εταιρειών τεχνολογίας, μεταξύ άλλων από την Google και τη Meta, για την αντιμετώπιση της άρνησης της κλιματικής αλλαγής στις πλατφόρμες τους.

Τον Οκτώβριο του 2021 η Google απαγόρευσε τις διαφημίσεις που «αντιτίθενται στην καθιερωμένη επιστημονική συναίνεση σχετικά με την ύπαρξη και τα αίτια της κλιματικής αλλαγής».

Η Meta εγκαινίασε επίσης ένα Κέντρο Κλιματικής Επιστήμης που διαθέτει πληροφορίες σχετικά με την κλιματική αλλαγή για τους χρήστες. Το περασμένο φθινόπωρο, η εταιρεία ανακοίνωσε μια επένδυση ύψους 1 εκατ. δολαρίων στο νέο πρόγραμμα επιχορήγησης της παραπληροφόρησης για το κλίμα, υποστηρίζοντας ότι θα χρησιμοποιήσει τα χρήματα αυτά για να επενδύσει σε «προτάσεις που δημιουργούν συμμαχίες μεταξύ ελεγκτών γεγονότων, εμπειρογνωμόνων για το κλίμα και άλλων οργανισμών για την υποστήριξη έργων που επικεντρώνονται στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης για το κλίμα».

Σύμφωνα με ερευνητές, οι διαδικτυακές συζητήσεις σχετικά με την κλιματική κρίση στο Twitter αναδιαμορφώνονται όλο και περισσότερο από αυτοματοποιημένα bots, με μια μελέτη του Πανεπιστημίου Brown πριν από δύο χρόνια να διαπιστώνει ότι τα bots ήταν υπεύθυνα για το ένα τέταρτο όλων των δηλώσεων σχετικά με την κλιματική κρίση. Σε ορισμένα θέματα παρατηρήθηκαν υψηλότερα ποσοστά, όπως το 38% των tweets σχετικά με την «ψευδοεπιστήμη» και το 28% όλων των tweets σχετικά με την ExxonMobil, την πετρελαϊκή εταιρεία με ιστορικό άρνησης των δεδομένων για την κλιματική αλλαγή.

Πέρυσι το Twitter έθεσε σε εφαρμογή μια νέα στρατηγική κατά τη διάρκεια της διάσκεψης του ΟΗΕ για το κλίμα για την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης, την οποία περιέγραψε ως «κόμβους αξιόπιστων, έγκυρων πληροφοριών» σχετικά με την κλιματική κρίση που είναι διαθέσιμα στην καρτέλα Explore, Search και Trends, σύμφωνα με την εταιρεία.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Νέα Ιωνία: Νεκρός ο άνδρας που έπεσε στις γραμμές του ΗΣΑΠ

Τροχαίο με έναν νεκρό στην Ελευσίνα

Η Ελλάδα αποχαιρετά την Ολυμπιακή Φλόγα

Πεθαίνοντας στη Γάζα: Το Google και η ορθή χρήση της τεχνητής νοημοσύνης

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα