ΑΘΗΝΑ
13:37
|
26.06.2026
Οι ρωσικές δυνάμεις φέρεται πως μπήκαν απόψε στο έδαφος του αχανούς εργοστασίου χάλυβα Αζοφστάλ.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Ο επικεφαλής της κοινοβουλευτικής ομάδας του κυβερνώντος κόμματος Νταβίντ Αραχάμια, μιλώντας στο Radio Free Europe/Radio Liberty υποστήριξε ότι οι ρωσικές δυνάμεις μπήκαν στο έδαφος του αχανούς εργοστασίου χάλυβα Αζοφστάλ, στη Μαριούπολη.

«Οι απόπειρες κατάληψης του εργοστασίου συνεχίζονται για δεύτερη ημέρα. Οι Ρώσοι στρατιώτες βρίσκονται ήδη στον χώρο του Αζοφστάλ» μετέδωσε ο ραδιοφωνικός σταθμός επικαλούμενος τον Αραχάμια.

Ο ίδιος πάντως διαβεβαίωσε ότι έως και απόψε η ουκρανική κυβέρνηση παραμένει σε επαφή με τους Ουκρανούς μαχητές που υπερασπίζονται το Αζοφστάλ.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ο βασιλιάς Κάρολος έγινε ο πρώτος μονάρχης που «αποκάλυψε» τι πληρώνει στην Εφορία

Νίκη για τους ενοικιαστές της Νέας Υόρκης: «Φρένο» στην απληστία των ιδιοκτητών με καθολικό πάγωμα ενοικίων

Τι έδειξε το Μουντιάλ για την Τουρκία του Ερντογάν

Ιρανικά πυρά στο πλοίο Ever Lovely που προσπάθησε να περάσει δίχως συνεννόηση

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα