Η μεγαλύτερη ανταλλαγή αιχμαλώτων μεταξύ Ρωσίας-Ουκρανίας από το Φεβρουάριο πραγματοποιήθηκε με τη διαμεσολάβηση του Ταγίπ Ερντογάν.
Το ρωσικό υπουργείο Άμυνας μετέδωσε την είδηση «απελευθέρωσης» του Αζοφστάλ και το RT μετέδωσε πως παραδόθηκαν συνολικά 2.439 άτομα.
Από τις 16 Μαΐου έχουν παραδοθεί συνολικά 959 μαχητές, συμπεριλαμβανομένων 80 τραυματιών, σύμφωνα με το ρωσικό υπουργείο Άμυνας.
Αντί να γυρίσει στο τραπέζι της δύσκολης αλλά αναγκαίας διαπραγμάτευσης, η ουκρανική ηγεσία συνεχίζει να δίνει σόου στα δυτικά ΜΜΕ.
Όλες οι γυναίκες, τα παιδιά και οι ηλικιωμένοι απομακρύνθηκαν από το πολιορκημένο εργοστάσιο Αζοφστάλ, στη Μαριούπολη.
Ο Ζελένσκι δήλωσε ότι βρίσκονται σε εξέλιξη διπλωματικές προσπάθειες για να σωθούν οι μαχητές που έχουν καταφύγει στο εργοστάσιο Αζοφστάλ στη Μαριούπολη.
Οι ρωσικές δυνάμεις φέρεται πως μπήκαν απόψε στο έδαφος του αχανούς εργοστασίου χάλυβα Αζοφστάλ.
O δήμαρχος της πόλης Βαντίμ Μποϊτσένκο, ανέφερε ότι «το βαρύ πυροβολικό, τα άρματα μάχης (και) η αεροπορία» συμμετέχουν στη ρωσική επίθεση.
Σύμφωνα με τον ΟΗΕ οι πιο πολλοί από τους 101 βρίσκονται στην Ζαπορίζια «βλέποντας το φως της μέρας μετά από δύο μήνες».