ΑΘΗΝΑ
00:53
|
26.06.2026
Η εξαίρεση αφορά τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σε αστικά κέντρα, τα νοσοκομεία και τα γηροκομεία.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Από 1η Ιουνίου ως 15 Σεπτέμβρη ξεχνάμε τις μάσκες σε όλους τους χώρους με εξαίρεση τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σε αστικά κέντρα, τα νοσοκομεία και τα γηροκομεία.

Όπως ανακοίνωσε νωρίς το απόγευμα ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλευρής, η χρήση μάσκας το ίδιο διάστημα αίρεται για αεροπλάνα και υπεραστικές συγκοινωνίες με αριθμημένη θέση (ΚΤΕΛ, τρένα).

Σε ό,τι αφορά τα πλοία και τα σχολεία συνιστάται η χρήση μάσκας αλλά και αυτό το μέτρο θα επανεξεταστεί την επόμενη βδομάδα.

Ο Θάνος Πλεύρης πρόσθεσε πως η αναστολή του μέτρου σημαίνει και αναστολή του διοικητικού προστίμου αν και ενθαρρύνεται η χρήση μάσκας ιδίως από άτομα που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Βενεζουέλα: Θηριώδης σεισμός 7,5 Ρίχτερ με εκατοντάδες θύματα και 30.000 αγνοούμενους [upd]

Στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου προσφεύγει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος

Κανταδόροι γεμίζουν τους δρόμους της Πλάκας το βράδυ της 26ης Ιουνίου

Επτά πρώτα μέτρα από το υπουργείο Ανάπτυξης κατά του λαγοκέφαλου

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα