ΑΘΗΝΑ
15:49
|
26.06.2026
Απορρίφθηκε η αγωγή της διοίκησης του Οργανισμού εναντίον του συνδικάτου εργαζομένων του ΟΑΣΘ.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Νόμιμη κρίθηκε από το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης η 24ωρη απεργία που προκήρυξε για σήμερα, Τετάρτη 1η Ιουνίου, το συνδικάτο εργαζομένων του ΟΑΣΘ.

Κατά της απεργίας είχε προσφύγει στη Δικαιοσύνη, με αγωγή, η διοίκηση του Οργανισμού, ζητώντας να κριθεί παράνομη και καταχρηστική η κινητοποίηση. Η αγωγή συζητήθηκε χθες και σήμερα το πρωί έγινε γνωστό ότι απορρίφθηκε.

Σύμφωνα με όσα εξήγγειλαν οι εργαζόμενοι, η απεργία είναι να ξεκινήσει στις 4:30 το πρωί.

Με 138 λεωφορεία, τα οποία θα κυκλοφορούν με προσωπικό ασφαλείας, θα μετακινηθούν σήμερα οι Θεσσαλονικείς. Κανονικά θα εκτελεστούν τα δρομολόγια των ειδικά διασκευασμένων οχημάτων εξυπηρέτησης των Ατόμων με Αναπηρίες, καθώς και η νυχτερινή γραμμή Ν1, που εκτελεί το δρομολόγιο ΚΤΕΛ – Αεροδρόμιο Νυχτερινό.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Βενεζουέλα: Εκατοντάδες νεκροί και ισοπεδωμένες πόλεις από τον διπλό καταστροφικό σεισμό (upd)

Ο πόλεμος στο Σουδάν επιδεινώνει την ανθρωπιστική κρίση στη χώρα

Λίβανος: Η Χεζμπολάχ απορρίπτει τις απευθείας συνομιλίες με το Ισραήλ

UNICEF: Πάνω από 260 Παλαιστίνια παιδιά σκοτώθηκαν στη Γάζα από την έναρξη της εκεχειρίας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα