ΑΘΗΝΑ
05:41
|
26.06.2026
Απορρίφθηκε η αγωγή της διοίκησης του Οργανισμού εναντίον του συνδικάτου εργαζομένων του ΟΑΣΘ.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Νόμιμη κρίθηκε από το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης η 24ωρη απεργία που προκήρυξε για σήμερα, Τετάρτη 1η Ιουνίου, το συνδικάτο εργαζομένων του ΟΑΣΘ.

Κατά της απεργίας είχε προσφύγει στη Δικαιοσύνη, με αγωγή, η διοίκηση του Οργανισμού, ζητώντας να κριθεί παράνομη και καταχρηστική η κινητοποίηση. Η αγωγή συζητήθηκε χθες και σήμερα το πρωί έγινε γνωστό ότι απορρίφθηκε.

Σύμφωνα με όσα εξήγγειλαν οι εργαζόμενοι, η απεργία είναι να ξεκινήσει στις 4:30 το πρωί.

Με 138 λεωφορεία, τα οποία θα κυκλοφορούν με προσωπικό ασφαλείας, θα μετακινηθούν σήμερα οι Θεσσαλονικείς. Κανονικά θα εκτελεστούν τα δρομολόγια των ειδικά διασκευασμένων οχημάτων εξυπηρέτησης των Ατόμων με Αναπηρίες, καθώς και η νυχτερινή γραμμή Ν1, που εκτελεί το δρομολόγιο ΚΤΕΛ – Αεροδρόμιο Νυχτερινό.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ιρανικά πυρά στο πλοίο Ever Lovely που προσπάθησε να περάσει δίχως συνεννόηση

Βενεζουέλα: Θηριώδης σεισμός 7,5 Ρίχτερ με εκατοντάδες θύματα και 30.000 αγνοούμενους [upd]

Στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου προσφεύγει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος

Κανταδόροι γεμίζουν τους δρόμους της Πλάκας το βράδυ της 26ης Ιουνίου

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα