Το Σαββατοκύριακο, η εταιρεία δήλωσε ότι θα επικοινωνήσει με τους ιδιοκτήτες των οχημάτων, καθώς τα φρένα τους ενδέχεται να επηρεαστούν από αυτό που η εταιρεία αποκάλεσε «προηγμένη διάβρωση».
Η ανάκληση αφορά συνολικά 993.407 οχήματα, συμπεριλαμβανομένων 70.000 οχημάτων στη Γερμανία.
Η Mercedes ανακάλεσε παρόμοιο αριθμό αυτοκινήτων πέρυσι για ένα ζήτημα ασφάλειας με το σύστημα κλήσεων έκτακτης ανάγκης.
Η εταιρεία δήλωσε ότι τα οχήματα της τελευταίας ανάκλησης κατασκευάστηκαν μεταξύ του 2004 και του 2015 και ανήκουν στη σειρά SUV ML και GL και στα πολυτελή μίνι βαν R-Class.
«Διαπιστώσαμε ότι σε ορισμένα από αυτά τα οχήματα, η λειτουργία του ενισχυτή φρένων θα μπορούσε να επηρεαστεί από προηγμένη διάβρωση», ανέφερε η Mercedes σε δήλωσή της το Σάββατο.
«Ενδέχεται να είναι δυνατόν ένας ιδιαίτερα ισχυρός ή σκληρός ελιγμός πέδησης να προκαλέσει μηχανική βλάβη στον ενισχυτή φρένων», ανέφερε.
«Σε μια τόσο σπάνια περίπτωση, δεν θα ήταν δυνατή η επιβράδυνση του οχήματος μέσω του φρένου πορείας. Έτσι, ο κίνδυνος σύγκρουσης ή τραυματισμού θα αυξηθεί», πρόσθεσε.
Η Mercedes ανέφερε ότι ξεκινά άμεσα την ανάκληση και ότι η διαδικασία θα περιλαμβάνει επιθεώρηση των δυνητικά ελαττωματικών οχημάτων και αντικατάσταση εξαρτημάτων εάν είναι απαραίτητο.
Τον περασμένο Φεβρουάριο, η εταιρεία ανακάλεσε πάνω από 1 εκατομμύρια αυτοκίνητα λόγω ελαττώματος στη λειτουργία «eCall», η οποία ειδοποιεί τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης για ατύχημα και μεταδίδει την τοποθεσία του οχήματος.
Λόγω του ελαττώματος ήταν πιθανό να σταλεί λάθος τοποθεσία.
Επειδή το πρόβλημα σχετιζόταν με το λογισμικό, η επιδιόρθωση έγινε κυρίως «στον αέρα» – μέσω ασύρματης λήψης χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα σύνδεση δεδομένων κινητής τηλεφωνίας του αυτοκινήτου.
Το σύστημα «eCall» είναι υποχρεωτικό στην Ευρωπαϊκή Ένωση για όλα τα αυτοκίνητα που πωλούνται από το 2018.