ΑΘΗΝΑ
20:29
|
19.05.2024
Προβλήματα με το σύστημα αποσκευών άφησαν εκατοντάδες ταξιδιώτες να περιμένουν για ώρες και ανάγκασαν άλλους να ταξιδέψουν χωρίς τις αποσκευές τους.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Το διεθνές αεροδρόμιο Χίθροου στο Λονδίνο, ένα από τα πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια στον κόσμο, ζήτησε από τις αεροπορικές εταιρείες να ακυρώσουν το 10 τοις εκατό των πτήσεων τους σήμερα, καθώς το αεροδρόμιο αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα καθυστερήσεων σχετικά με τις αποσκευές.

Τα προβλήματα με το σύστημα αποσκευών άφησαν εκατοντάδες ταξιδιώτες να περιμένουν περίπου τρεις ώρες το Σαββατοκύριακο για να παραλάβουν τις αποσκευές τους, χωρίς καμία εξήγηση από το προσωπικό.

Δεν είναι σαφές πόσες αεροπορικές εταιρείες θα συμμορφωθούν με το αίτημα, αλλά χιλιάδες επιβάτες αναμένεται να επηρεαστούν.

Οι αεροπορικές εταιρείες που ακύρωσαν σήμερα πτήσεις περιλαμβάνουν τις Virgin Atlantic, Flybe, Air France, Air Canada, TAP Portugal, Loganair, British Airways, Delta Air Lines, Brussels Airlines, Scandinavian Airlines, Aer Lingus, ITA Airlines, Eurowings, Lufthansa, KLM και Bulgaria Air.

Εκπρόσωπος του Χίθροου δήλωσε ότι «Τα τεχνικά ζητήματα που επηρεάζουν τα συστήματα αποσκευών μας οδήγησαν στην απόφαση να ζητήσουμε από τις αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους τερματικούς σταθμούς 2 και 3 να ενοποιήσουν τα δρομολόγιά τους τη Δευτέρα 20 Ιουνίου».

«Αυτό θα μας επιτρέψει να ελαχιστοποιήσουμε τις συνεχιζόμενες επιπτώσεις και ζητάμε από όλους τους επιβάτες να επικοινωνήσουν με τις αεροπορικές τους εταιρείες για τις πιο πρόσφατες πληροφορίες».

Το Χίθροου, όπως και τα αεροδρόμια και οι αεροπορικές εταιρείες σε όλη τη χώρα, αντιμετωπίζει ελλείψεις προσωπικού κατά τη διάρκεια της πιο πολυσύχναστης σεζόν του έτους, που οδήγησε στην ακύρωση εκατοντάδων πτήσεων τις τελευταίες εβδομάδες.

Την Παρασκευή, ένα «τεράστιο χαλί αποσκευών» εντοπίστηκε έξω από έναν τερματικό σταθμό του Χίθροου, καθώς το προσωπικό αντιμετώπιζε ένα «συνεχιζόμενο πρόβλημα με το σύστημα αποσκευών».

Μερικοί επιβάτες αναγκάστηκαν να ταξιδέψουν χωρίς τις αποσκευές τους.

Εν τω μεταξύ, η EasyJet ανακοίνωσε τα σχέδιά της να περικόψει περισσότερες πτήσεις κατά τη διάρκεια της πολυάσχολης καλοκαιρινής περιόδου, καθώς ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες για την αποτυχία να παραδώσει «την υπηρεσία που περίμεναν από εμάς».

Η αεροπορική εταιρεία έχει κατηγορήσει τις ελλείψεις προσωπικού στην επίγεια εξυπηρέτηση και στα αεροδρόμια, καθώς και τις καθυστερήσεις στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας για τους αυξημένους χρόνους διεκπεραίωσης, τις καθυστερημένες πτήσεις και τις ακυρώσεις.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Θρίλερ στο Ιράν: Αναγκαστική προσγείωση για τον Πρόεδρο κοντά στα σύνορα με το Αζερμπαϊτζάν (upd)

Mamma Mia: Η ανάγκη του προοδευτικού κόσμου για μητρική θαλπωρή

Οι Ταμίλ της Σρι Λάνκα συμπληρώνουν 15 χρόνια από το τέλος του εμφυλίου πολέμου

Γάζα: Τουλάχιστον 35.456 Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν από την 7η Οκτωβρίου

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα