ΑΘΗΝΑ
07:26
|
27.06.2026
Πρόκειται για το πρώτο κρούσμα χολέρας στην Ισπανία από το 1979.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Κρούσμα χολέρας εντοπίστηκε σε αγρόκτημα στο Τολέδο της Ισπανίας για πρώτη φορά μετά το 1979.

Ανήλικη κάτοικος της Μαδρίτης προσβλήθηκε από την ασθένεια όταν πέρασε το Σαββατοκύριακο στο αγρόκτημα, όπου διεξαγόταν πάρτι. Η νεαρή, η οποία ήπιε νερό από πηγάδι, εισήχθη σε νοσοκομείο της Μαδρίτης αφού επέστρεψε στο σπίτι της επειδή παρουσίασε συμπτώματα εμετού και διάρροιας. Η ασθενής έχει ήδη πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο μετά από νοσηλεία αρκετών ημερών.

Το υπουργείο Υγείας κινητοποίησε τους επιθεωρητές Δημόσιας Υγείας ώστε να σφραγιστεί το αγρόκτημα. Το βακτήριο της χολέρας που έχει επηρεάσει τη νεαρή είναι λιγότερο επιθετικό από αυτό που υπάρχει στην Αφρική, όπου αυτή η ασθένεια είναι θανατηφόρα.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Είμαι ένοχος, είπε ο Τζον Μπόλτον στους δικαστές

Αναβλήθηκε η «Παρέλαση Περηφάνειας» από την αστυνομία στο Παρίσι

Αναφορές για διαδηλώσεις κατά της Χαμάς στη Γάζα

Κλειστές για το κοινό περιοχές του Δήμου Αριστοτέλη στη Χαλκιδική

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα