ΑΘΗΝΑ
02:42
|
27.07.2024
Η εικονική ινφλουένσερ Ρόζι έχει πάνω από 130.000 ακολούθους στο Ίνσταγκραμ διαλαλώντας έναν αγέραστο, εικονικό κόσμο.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Η Νοτιοκορεάτισσα Ρόζι (Rozy) έχει στο Instagram πάνω από 130.000 ακολούθους. Οι φωτογραφίες της είναι πάντα άψογες: φοράει την τελευταία λέξη της μόδας, έχει πάντα αψεγάδιαστο μακιγιάζ και σκορπίζει παντού φωτεινά χαμόγελα γεμάτα ψεύτικη «ευτυχία».

Ωστόσο, η Ρόζι δεν είναι απλώς μία ακόμη influencer, δηλαδή μία από τις χιλιάδες γυναίκες και άνδρες που παίζουν το ρόλο του επιδραστικού τελάλη της σύγχρονης εποχής για λογαριασμό πανίσχυρων εταιριών και υπηρεσιών παντός είδους.

Η Ρόζι είναι μία «ψηφιακή» εικονική «προσωπικότητα» απόλυτα ταιριαστή στον εικονικό, «πλαστικό» κόσμο μέρους του Instagram  και άλλων Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης που επιμένουν να παρουσιάζουν μία άνετη, απροβλημάτιστη ζωή σε ένα κομμάτι του Διαδικτύου που δείχνει να μην έχει καμία επαφή με την πραγματικότητα των καθημερινών «κανονικών» ανθρώπων που παλεύουν να επιβιώσουν σε ένα σκληρά μεταβαλλόμενο, ρευστό κόσμο…

Μοιραία η Ρόζι εισπράττει τις εύλογες απορίες ακολούθων της που τη ρωτούν συχνά εάν είναι ρομπότ ή κάποια μορφή Τεχνητής Νοημοσύνης.

An image of Lucy, the Korean virtual human used by Lotte Home Shopping.

Η εταιρία Sidus Studio X που τη δημιούργησε με έδρα στη Σεούλ απαντά πως η Ρόζι είναι και τα τρία: ένας συνδυασμός «προσωπικότητας», Τεχνητής Νοημοσύνης και ρομπότ γιατί «είναι ικανή να κάνει ό,τι οι άνθρωποι δεν μπορούν να κάνουν με την πιο φυσική ανθρώπινη μορφή».

Μέσα στα δύο χρόνια δημιουργίας της Ρόζι, η εικονική επιδραστική μορφή της στο Instagram  έκλεισε συμφωνίες με πανάκριβες εταιρίες και γενναιόδωρους χορηγούς που μυρίστηκαν «χρυσωρυχείο» πίσω από την αψεγάδιαστη εικονική φιγούρα της.

Δεν η μόνον η Ρόζι. Σύμφωνα με εκτενές σχετικό ρεπορτάζ του αμερικανικού δικτύου CNN η τεχνολογία πίσω από τη Ρόζι είναι σχετικά παλιά: CGI (computer-generated imagery) και έχει ήδη χρησιμοποιηθεί από την ανερχόμενη βιομηχανία δημιουργίας «εικονικών ανθρώπων».

Αυτή η νέα «βιομηχανία» ανθεί και δημιουργεί μία «νέα οικονομία» στην οποία οι επιδραστικές προσωπικότητες στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης παραμένουν για πάντα νέοι και αγέραστοι. Και συνεπώς άφθαρτοι από το πέρασμα του χρόνου. Μήπως όμως αυτό τελικά είναι και το πιο δυνατό μειονέκτημα των αψεγάδιαστων εικονικών τελάληδων του μέλλοντος;

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Στις φλόγες πάλι η Καλιφόρνια…

Τέσσερις νεκροί και 5 τραυματίες σε καραμπόλα νταλίκας με Ι.Χ. στη Μεσσηνία

Φυτεία 839 δενδρυλλίων κάνναβης εκρίζωσαν στα Χανιά

Πράκτορας του εξωτερικού για το Κρεμλίνο η ρωσική έκδοση της Bild

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα