ΑΘΗΝΑ
02:14
|
05.05.2024
Η εταιρεία κατηγορεί την κυβέρνηση πως «προστατεύει παρωχημένες γερμανικές πρακτικές υψηλού κόστους».
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία Ryanair ανακοίνωσε την απόφασή της να κλείσει τη βάση της στην Αθήνα για τη χειμερινή σεζόν, κατηγορώντας την κυβέρνηση πως «προστατεύει παρωχημένες γερμανικές πρακτικές υψηλού κόστους αντί να χρησιμοποιεί κίνητρα στα ελληνικά αεροδρόμια για να προωθήσει τις ελληνικές επιχειρήσεις και θέσεις εργασίας».

Από την 29η Οκτωβρίου έως τα τέλη Μαρτίου, η Ryanair πρόκειται να αποδεσμεύσει δύο αεροσκάφη της από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, μηδενίζοντας έτσι για τη φετινή χειμερινή σεζόν τις βάσεις της στην Αθήνα, ενώ θα μειώσει και τα δρομολόγιά της σε 10, από 29 που ήταν προγραμματισμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.

Θα διατηρηθούν τα δρομολόγια από Αθήνα προς Δουβλίνο, Λονδίνο, Βρυξέλλες, Μιλάνο, Μπολόνια, Ρώμη, Βουδαπέστη, Κατοβίτσε, Βιέννη και Μάλτα, όπως επίσης και η βάση της Ryanair στη Θεσσαλονίκη.

Αναλυτικά η δήλωση του CEO της εταιρείας, Έντι Γουίλσον:

Είμαστε απογοητευμένοι που ανακοινώνουμε το κλείσιμο της βάσης μας στην Αθήνα στα τέλη του Οκτώβρη του 2022 για τη χειμερινή περίοδο, αλλά η ελληνική κυβέρνηση απέτυχε ανεξήγητα να ανταποκριθεί στα φιλόδοξα σχέδια ανάπτυξης της Ryanair σε ένα τόσο απαραίτητο πρόγραμμα ανάκαμψης του τουρισμού για να μειώσει τα μη ανταγωνιστικά αερολιμενικά τέλη που θα βοηθούσαν στην αποκατάσταση της κυκλοφορίας μετά την πανδημία, όπως έχουν ήδη κάνει η Κροατία, η Ιρλανδία, η Πορτογαλία και άλλες χώρες.Το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του πώς η ελληνική κυβέρνηση και η γερμανική ιδιοκτησία υψηλού κόστους αποτυγχάνουν να προσφέρουν για τον λαό και την οικονομία της Ελλάδας.

Ζητάμε και πάλι από τον Υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια να απαντήσει στις γραπτές αναπτυξιακές μας προτάσεις με τις οποίες προσφέρουμε τον μετασχηματισμό της τουριστικής αγοράς της Ελλάδας τα επόμενα 5 χρόνια, διπλασιάζοντας την κίνηση σε 10 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, ενισχύοντας τον τουρισμό εκτός αιχμής, δημιουργώντας 4.000 τοπικές θέσεις εργασίας και υποστήριξη της τόσο αναγκαίας περιφερειακής ανάπτυξης.

Αυτή η αποτυχία δέσμευσης της ελληνικής κυβέρνησης έχει ήδη οδηγήσει στο κλείσιμο της βάσης μας στη Ρόδο από τη Ryanair αυτό το καλοκαίρι και τώρα μας έχει αναγκάσει να κλείσουμε τη βάση μας στην Αθήνα αυτόν τον Οκτώβριο και να αναδιαθέσουμε αυτή τη χωρητικότητα σε ανταγωνιστικούς προορισμούς χαμηλότερου κόστους, όπως η Ιταλία, η Ισπανία, η Κύπρος και η Πορτογαλία.

Η δομή χρέωσης των αεροδρομίων στην Ελλάδα είναι δυσλειτουργική, καθώς επιβραβεύει τους Γερμανούς φορείς εκμετάλλευσης αεροδρομίων που ελέγχουν ζωτικό μέρος της ελληνικής εθνικής υποδομής εις βάρος της οικονομικής ανάπτυξης στον τουρισμό και τη συνδεσιμότητα.

Είναι ανεξήγητο το γεγονός ότι η ελληνική κυβέρνηση δεν χρησιμοποιεί κίνητρα στα ελληνικά αεροδρόμια για να προωθήσει τις ελληνικές επιχειρήσεις και θέσεις εργασίας, αντί να προστατεύει παρωχημένες γερμανικές πρακτικές υψηλού κόστους.

Καλούμε τον Υπουργό Κικίλια να απαντήσει επιτέλους εγγράφως στις αναπτυξιακές προτάσεις της Ryanair που θα μεταμορφώσουν τον ελληνικό τουρισμό δημιουργώντας χιλιάδες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα κατά τη χειμερινή περίοδο.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ο Σαντίκ Καν επανεξελέγη δήμαρχος του Λονδίνου για τρίτη θητεία

Η Βόρεια Γάζα βρίσκεται σε «πλήρη πείνα», λέει η επικεφαλής της υπηρεσίας τροφίμων του ΟΗΕ

Disiecta Membra #11: Από τον ζιγκολό στον incel, μια διαδρομή με αυτοκίνητα

Ξέσπασμα ιλαράς στη Νιγηρία: Τουλάχιστον 42 νεκροί

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα