ΑΘΗΝΑ
05:02
|
27.06.2026
Οι εργαζόμενοι στην Ένωση Λογιστών Ελεγκτών Περιφέρειας Αττικής «έδωσαν» με αγώνα σε συναδέλφισσά τους το ρεύμα που της έκοψαν.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Η Ε.Λ.Ε.Π.Α, το σωματείο των εργαζομένων σε λογιστικές, ελεγκτικές, συμβουλευτικές εταιρίες, σε λογιστήρια, λογιστικά γραφεία της Περιφέρειας Αττικής, μαζί με κατοίκους πραγματοποίησαν κινητοποίηση στα γραφεία της ΔΕΗ στους Αγίου Αναργύρους με αίτημα την επανασύνδεση του ρεύματος στο σπίτι συναδέλφου μονογονεϊκής οικογένειας! Και τα κατάφεραν!

«Μια μικρή νίκη που μαρτυρά ότι οι αγώνες και η αλληλεγγύη έχουν αποτέλεσμα», αναφέρουν σε ανάρτησή τους στο Twitter.




Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Είμαι ένοχος, είπε ο Τζον Μπόλτον στους δικαστές

Αναβλήθηκε η «Παρέλαση Περηφάνειας» από την αστυνομία στο Παρίσι

Αναφορές για διαδηλώσεις κατά της Χαμάς στη Γάζα

Κλειστές για το κοινό περιοχές του Δήμου Αριστοτέλη στη Χαλκιδική

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα