ΑΘΗΝΑ
13:56
|
25.06.2026
Η Αθήνα δε θα γίνει ένα απέραντο ξενοδοχείο. Ο Λόφος του Στρέφη θα μείνει ελεύθερος.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

(Φωτορεπορτάζ Κωνσταντίνος Ζήλος)

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας  έξω από το Δημαρχείο Αθηναίων στην πλατεία Κοτζιά πραγματοποίησαν σήμερα λίγο πριν τις 6.00 το απόγευμα εκατοντάδες πολίτες που διαμαρτύρονται για την συνεχιζόμενη κατάληψη δημόσιου χώρου από επιχειρήσεις, την έντονη παρουσία της αστυνομίας σε πάρκα και πλατείες αλλά και τα σχέδια του δημάρχου Αθηναίων Κ. Μπακογιάννη για «αναμόρφωση» και εκμετάλλευση του Λόφου Στρέφη.

«Ελεύθεροι πεζόδρομοι, πάρκα και πλατείες, έξω τραπεζάκια, μπάτσοι και εταιρίες» ανέφερε ένα από τα κεντρικά συνθήματα των διαδηλωτών.

Ακολούθησε εκδήλωση και ανοικτή συζήτηση για το Λόφο του Στρέφη.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Νέο εργατικό ατύχημα σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη

Αντιδράσεις στη Γεωργία για την επίθεση της Ε.Ε. στην Εκκλησία

Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη Λίμνη Αώου-Δύο τραυματίες

Βενεζουέλα: Διπλός ισχυρός σεισμός 7,2 και 7,5 Ρίχτερ με τουλάχιστον 164 νεκρούς και τεράστιες καταστροφές [upd]

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα