ΑΘΗΝΑ
03:59
|
26.06.2026
Εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας στάλθηκε σε όλες τις σχολικές μονάδες.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Να καταχωρούνται, χωρίς να όμως να προσμετρώνται, οι απουσίες έως πέντε ημερών που οφείλονται στο εποχικό επιδημικό ρεύμα της γρίπης από τον Νοέμβριο 2022 έως και τον Μάρτιο 2023 προβλέπει εγκύκλιος που εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και εστάλη στις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα.

Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση, στην οποία παραπέμπει η εγκύκλιος, ο Σύλλογος Διδασκόντων κάθε σχολείου θα καταχωρεί αλλά δεν θα προσμετρά τις εν λόγω απουσίες, με την προσκόμιση από τους ενδιαφερόμενους μαθητές βεβαίωσης δημόσιου ή ιδιωτικού νοσηλευτικού ιδρύματος ή ιδιώτη γιατρού, που να πιστοποιεί το είδος και τη διάρκεια της ασθένειας.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Βενεζουέλα: Θηριώδης σεισμός 7,5 Ρίχτερ με εκατοντάδες θύματα και 30.000 αγνοούμενους [upd]

Στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου προσφεύγει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος

Κανταδόροι γεμίζουν τους δρόμους της Πλάκας το βράδυ της 26ης Ιουνίου

Επτά πρώτα μέτρα από το υπουργείο Ανάπτυξης κατά του λαγοκέφαλου

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα