ΑΘΗΝΑ
20:22
|
26.06.2026
«Ο αγώνας συνεχίζεται με αποφασιστικότητα από τους δικηγόρους μου», δήλωσε η πρώην αντιπρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου μετά την αποφυλάκισή της.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Σήμερα το μεσημέρι αποφυλακίστηκε η Εύα Καϊλή φορώντας ηλεκτρονικό βραχιολάκι παρακολούθησης.

Η κ. Καϊλή έφυγε από τις φυλακές του Χάρεν, στο Βέλγιο, όπου βρισκόταν προφυλακισμένη για 4 μήνες, συνοδευόμενη από τον συνήγορο της Μιχάλη Δημητρακόπουλο.  Η πρώην αντιπρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου έφτασε στο σπίτι της με ιδιωτικό αυτοκίνητο, συνοδευόμενη από τον πατέρα της και τον δικηγόρο της Μ. Δημητρακόπουλο.

«Ευχαριστώ πολύ με περιμένει η κόρη μου. Είμαι πολύ χαρούμενη σήμερα που θα είμαι και πάλι κοντά της. Ο αγώνας συνεχίζεται με αποφασιστικότητα από τους δικηγόρους μου», δήλωσε η Εύα Καϊλή φτάνοντας στο σπίτι της στις Βρυξέλες.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Κλειστές για το κοινό περιοχές του Δήμου Αριστοτέλη στη Χαλκιδική

Βενεζουέλα: Βιβλική καταστροφή με εκατοντάδες νεκρούς και ισοπεδωμένες πόλεις (upd)

Συμφωνία πλαίσιο Ισραήλ-Λιβάνου για… μικρή αποχώρηση Ισραηλινών στρατιωτών

Αυτοπυρπολήθηκε 50χρονος Ροδίτης για να κατηγορήσει την πρώην σύντροφό του για επίθεση

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα