ΑΘΗΝΑ
08:00
|
27.06.2026
«Ο αγώνας συνεχίζεται με αποφασιστικότητα από τους δικηγόρους μου», δήλωσε η πρώην αντιπρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου μετά την αποφυλάκισή της.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Σήμερα το μεσημέρι αποφυλακίστηκε η Εύα Καϊλή φορώντας ηλεκτρονικό βραχιολάκι παρακολούθησης.

Η κ. Καϊλή έφυγε από τις φυλακές του Χάρεν, στο Βέλγιο, όπου βρισκόταν προφυλακισμένη για 4 μήνες, συνοδευόμενη από τον συνήγορο της Μιχάλη Δημητρακόπουλο.  Η πρώην αντιπρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου έφτασε στο σπίτι της με ιδιωτικό αυτοκίνητο, συνοδευόμενη από τον πατέρα της και τον δικηγόρο της Μ. Δημητρακόπουλο.

«Ευχαριστώ πολύ με περιμένει η κόρη μου. Είμαι πολύ χαρούμενη σήμερα που θα είμαι και πάλι κοντά της. Ο αγώνας συνεχίζεται με αποφασιστικότητα από τους δικηγόρους μου», δήλωσε η Εύα Καϊλή φτάνοντας στο σπίτι της στις Βρυξέλες.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Το Ράλλυ Ακρόπολις μαρσάρει σε 45 χιλιόμετρα απαγορευμένων περιοχών Natura

Ορατός ο κίνδυνος επαναφοράς του εμφυλίου στον Λίβανο λέει βουλευτής της Χεζμπολάχ

Είμαι ένοχος, είπε ο Τζον Μπόλτον στους δικαστές

Αναβλήθηκε η «Παρέλαση Περηφάνειας» από την αστυνομία στο Παρίσι

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα