ΑΘΗΝΑ
17:52
|
25.06.2026
Επέστρεψαν σήμερα οι μετοχές της ΕΥΔΑΠ από το «Υπερταμείο» στο Ελληνικό Δημόσιο ανακοίνωσε απόψε η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Εκδόθηκαν οι αποφάσεις Συμβουλίου της Επικρατείας για την επιστροφή των μετοχών της ΕΥΔΑΠ από το «Υπερταμείο» στο Ελληνικό Δημόσιο ανακοίνωσε απόψε η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ επισημαίνοντας ότι «το νερό παραμένει δημόσιο αγαθό».

Στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται πως θεσμοθετήθηκε η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (ΡΑΑΕΥ) που αναλαμβάνει την εποπτεία και τον έλεγχο όλων των εταιρειών ύδρευσης και αποχέτευσης της χώρας. Θεωρεί δε πως με την ΡΑΑΕΥ «επιτυγχάνεται η διαφάνεια και η ορθολογικότητα της υδατικής πολιτικής, ενώ αναβαθμίζεται και η θέση των καταναλωτών, μέσω της θέσπισης λογοδοσίας των φορέων παροχής υπηρεσιών ύδατος και διαχείρισης αποβλήτων, καθώς και μέσω του ελέγχου των αναπτυξιακών, επενδυτικών και τιμολογιακών πολιτικών».

Το προσεχές διάστημα αναμένεται η νέα ΚΥΑ σε αντικατάσταση της ΚΥΑ του 2017 που θα εξειδικεύσει το ρυθμιστικό πλαίσιο.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Στη Βουδαπέστη ο Πιερρακάκης

Βενεζουέλα: Θηριώδης σεισμός 7,2 και 7,5 Ρίχτερ με εκατοντάδες θύματα και καταστροφές [upd]

Μουντιάλ: Οι ομάδες που προκρίθηκαν στους νοκ άουτ αγώνες στη φάση των 32

Ποιες παραλίες κρίθηκαν ακατάλληλες για κολύμπι στην Αττική από τον ΠΑΚΟΕ

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα