ΑΘΗΝΑ
23:42
|
25.06.2026
Επέστρεψαν σήμερα οι μετοχές της ΕΥΔΑΠ από το «Υπερταμείο» στο Ελληνικό Δημόσιο ανακοίνωσε απόψε η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Εκδόθηκαν οι αποφάσεις Συμβουλίου της Επικρατείας για την επιστροφή των μετοχών της ΕΥΔΑΠ από το «Υπερταμείο» στο Ελληνικό Δημόσιο ανακοίνωσε απόψε η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ επισημαίνοντας ότι «το νερό παραμένει δημόσιο αγαθό».

Στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται πως θεσμοθετήθηκε η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (ΡΑΑΕΥ) που αναλαμβάνει την εποπτεία και τον έλεγχο όλων των εταιρειών ύδρευσης και αποχέτευσης της χώρας. Θεωρεί δε πως με την ΡΑΑΕΥ «επιτυγχάνεται η διαφάνεια και η ορθολογικότητα της υδατικής πολιτικής, ενώ αναβαθμίζεται και η θέση των καταναλωτών, μέσω της θέσπισης λογοδοσίας των φορέων παροχής υπηρεσιών ύδατος και διαχείρισης αποβλήτων, καθώς και μέσω του ελέγχου των αναπτυξιακών, επενδυτικών και τιμολογιακών πολιτικών».

Το προσεχές διάστημα αναμένεται η νέα ΚΥΑ σε αντικατάσταση της ΚΥΑ του 2017 που θα εξειδικεύσει το ρυθμιστικό πλαίσιο.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ιρανικά πυρά στο πλοίο Ever Lovely που προσπάθησε να περάσει δίχως συνεννόηση

Βενεζουέλα: Θηριώδης σεισμός 7,5 Ρίχτερ με εκατοντάδες θύματα και 30.000 αγνοούμενους [upd]

Στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου προσφεύγει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος

Κανταδόροι γεμίζουν τους δρόμους της Πλάκας το βράδυ της 26ης Ιουνίου

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα