ΑΘΗΝΑ
02:24
|
27.07.2024
Η κυβέρνηση του Σούνακ έχει αποτύχει να βρει μια συμβιβαστική λύση που να καλύπτει επαρκώς τα αιτήματα του συνδικάτου των σιδηροδρομικών.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Τα μέλη του RMT πρόκειται να πραγματοποιήσουν νέα απεργία στις 2 Ιουνίου σε μια μακροχρόνια διαμάχη για τους μισθούς, τις θέσεις και τις συνθήκες εργασίας.

Η απεργία θα οδηγήσει 20.000 σιδηροδρομικούς να αποχωρήσουν από τις βάρδιές τους για εκείνες τις ημέρες. Θα υπάρξουν τρεις απεργίες στους σιδηροδρόμους μέσα σε τέσσερις ημέρες με τους μηχανοδηγούς του Aslef να αποχωρούν στις 31 Μαΐου και στις 3 Ιουνίου, την ημέρα του τελικού του Κυπέλλου Αγγλίας.

Η κυβέρνηση της Μεγάλης Βρετανίας είπε ότι το RMT είχε «ξεφύγει» για να κάνει τη ζωή δύσκολη για χιλιάδες ανθρώπους, αλλά αρνείται να υποχωρήσει και να βρει μια συμβιβαστική λύση στα αιτήματα των απεργών.

Οι απεργίες είναι επίσης πιθανό να προκαλέσουν αναστάτωση σε πολλούς κατά τη διάρκεια του εξαμήνου του σχολικού διαλείμματος. Το RMT είπε ότι δεν είχαν υποβληθεί νέες προτάσεις από τις εταιρείες τρένων από την τελευταία απεργιακή δράση του συνδικάτου στις 13 Μαΐου.

Ο γενικός γραμματέας Μικ Λιντς είπε ότι η κυβέρνηση δεν επιτρέπει στην Rail Delivery Group (RDG) να κάνει μια βελτιωμένη προσφορά στην εθνική διαμάχη.

Οι διαπραγματευτές του κλάδου έμειναν «τυφλοί» όταν η RMT απέρριψε την τελευταία τους προσφορά τον Απρίλιο. Υπήρξαν συνεχείς διαβουλεύσεις για το αν η RDG είχε κάνει πίσω τις προτάσεις της – κάτι που αρνήθηκε κατηγορηματικά.

Την Πέμπτη, ο όμιλος των εταιρειών τρένων δήλωσε ότι συνέχισε να μένει στη «δίκαιη» πρότασή του και είπε ότι η ηγεσία του RMT επέλεξε «να παρατείνει αυτή τη διαμάχη χωρίς να δώσει ποτέ στα μέλη τους την ευκαιρία να πουν τη γνώμη τους για την προσφορά τους».

Οι αποχωρήσεις του Aslef είναι πλέον πιο ενοχλητικές από αυτές του RMT, επειδή η διευθέτηση της ξεχωριστής διαφωνίας Network Rail τον Μάρτιο σημαίνει ότι το προσωπικό σηματοδότησης δεν εμπλέκεται πλέον.

Ωστόσο, τα μέλη του RMT έχουν υποστηρίξει την απεργία που ενδέχεται να συνεχιστεί και το φθινόπωρο. Η κυβέρνηση και η βιομηχανία υποστηρίζουν ότι ο σιδηρόδρομος είναι οικονομικά μη βιώσιμος και οι εργασιακές πρακτικές πρέπει να αλλάξουν για να καταστεί δυνατή η αύξηση των μισθών.

Τα συνδικάτα υποστηρίζουν από την πλευρά τους ότι οι θέσεις και οι συνθήκες εργασίας δέχονται επίθεση, ενώ οι αυξήσεις των μισθών που συζητιούνται είναι πολύ κάτω από τον πληθωρισμό.

«Οι υπουργοί δεν μπορούν απλώς να ευχηθούν να λυθεί αυτή η διαμάχη», είπε ο Μικ Λιντς του RMT.

Την Πέμπτη, η κυβέρνηση κάλεσε ξανά το σωματείο να επιτρέψει στα μέλη του να ψηφίσουν για αυτό που περιέγραψε ως «δίκαιη και λογική προσφορά» που κατέθεσε η RDG.

Ένας εκπρόσωπος του Υπουργείου Μεταφορών είπε επίσης: «Είναι εξαιρετικά απογοητευτικό το γεγονός ότι για δεύτερη φορά μέσα σε ένα μήνα, η RMT αποφάσισε να κηρύξει απεργίες το ίδιο Σαββατοκύριακο με τον Aslef, κάνοντας τα πάντα για να γίνει πιο δύσκολη η μετακίνηση σε όσους ταξιδεύουν με τρένο για τον τελικό του Κυπέλλου Αγγλίας, το Epsom Derby και για μια σειρά από μουσικές συναυλίες».

Οι 14 εταιρείες τρένων που επηρεάζονται από τη συνεχιζόμενη απεργία του RMT είναι: Chiltern Railways, Cross Country Trains, Greater Anglia, LNER, East Midlands Railway, c2c, Great Western Railway, Northern Trains, South Eastern, South Western Railway, Transpennine Express, Avanti West Τρένα Coast, West Midlands και GTR (συμπεριλαμβανομένου του Gatwick Express)

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Στις φλόγες πάλι η Καλιφόρνια…

Τέσσερις νεκροί και 5 τραυματίες σε καραμπόλα νταλίκας με Ι.Χ. στη Μεσσηνία

Φυτεία 839 δενδρυλλίων κάνναβης εκρίζωσαν στα Χανιά

Πράκτορας του εξωτερικού για το Κρεμλίνο η ρωσική έκδοση της Bild

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα