Νέα «θύελλα» αντιδράσεων έχει ξεσηκώσει η κατάρρευση της πλατφόρμας της Τράπεζας Θεμάτων εν μέσω προαγωγικών εξετάσεων. Η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης, σε ανακοίνωσή της καταγγέλλει «την κατάρρευση της πλατφόρμα της Τράπεζας Θεμάτων» που οδήγησε «τα σχολεία όλης της Ελλάδας να αδυνατούν να βγάλουν θέματα» προκειμένου να διεξαχθούν οι εξετάσεις.
Όπως τονίζει η ΟΛΜΕ «για να γίνει η κλήρωση των θεμάτων από την Τράπεζα, οι καθηγητές αναγκάζονται να βρίσκονται στα σχολεία από τις 7:00 το πρωί». «Είναι, δε, τόση η επιμονή του υπουργείου στο συγκεκριμένο μέτρο, που προτιμάει να βασανίζει για ώρες καθηγητές και μαθητές, παρά να δώσει μία απλή οδηγία οι εξετάσεις να γίνουν με θέματα που θα βάλουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί» εξηγεί η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης.
Μάλιστα η ΟΛΜΕ υπογραμμίζει ότι «αν δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί αυτό το απλό ζήτημα ενδοσχολικές εξετάσεις, μπορεί κανείς να φανταστεί τι θα γίνει αν συμβεί κάτι παρόμοιο στις πανελλαδικές εξετάσεις που ξεκινούν σε λίγες μέρες».
«Ακόμα και αν η πλατφόρμα τελικά λειτουργήσει, η ΟΛΜΕ επιμένει να ζητά την κατάργηση της τράπεζας θεμάτων και της ελάχιστης βάσης εισαγωγής, που λειτουργούν σαν φίλτρα απόρριψης μαθητών από τα Λύκεια, που έχουν οδηγήσει σε σημαντική εντατικοποίηση την μαθησιακή διαδικασία και σε αύξηση του άγχους των μαθητών» αναφέρει καταληκτικά η ΟΛΜΕ.
Υπουργείο Παιδείας – Κανένα πρόβλημα στις Πανελλήνιες εξετάσεις
Παρά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν με την καθυστερημένη έναρξη των σχολικών εξετάσεων, το Υπουργείο Παιδείας ανέφερε ότι ειδικά σε ό,τι αφορά τη Γ’ λυκείου, οι μαθητές εξετάστηκαν κανονικά σήμερα.
Άρα, σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας, δεν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα σχετικά με τον προγραμματισμό των ενδοσχολικών και των Πανελλαδικών εξετάσεων. Ωστόσο, σε ορισμένα λύκεια, αποφασίστηκε η μη διεξαγωγή των εξετάσεων της Α’ και Β’ Λυκείου.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, οι εξετάσεις που δεν πραγματοποιήθηκαν σήμερα, θα μεταφερθούν στο τέλος του προγράμματος των εξετάσεων, με το κάθε σχολείο να διαμορφώνει ανάλογα το δικό του πρόγραμμα. Εν τω μεταξύ, σημειώνεται ότι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής είναι σε αναμονή αναλυτικής ενημέρωσης από το ΕΔΥΤΕ για την αιτία του προβλήματος που ανέκυψε το πρωί.