ΑΘΗΝΑ
12:10
|
04.05.2024
Ο εκτροχιασμός στην ανατολική Ινδία που σκότωσε 275 ανθρώπους και τραυμάτισε εκατοντάδες προκλήθηκε από ένα σφάλμα στο σύστημα ηλεκτρονικής σηματοδότησης.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Ο εκτροχιασμός στην ανατολική Ινδία που σκότωσε 275 ανθρώπους και τραυμάτισε εκατοντάδες προκλήθηκε από ένα σφάλμα στο σύστημα ηλεκτρονικής σηματοδότησης που οδήγησε ένα τρένο να αλλάξει λανθασμένα γραμμή και να προσκρούσει σε εμπορευματικό τρένο, δήλωσαν αξιωματούχοι την Κυριακή.

Οι αρχές εργάστηκαν για να καθαρίσουν τα συντρίμμια των δύο επιβατικών τρένων που εκτροχιάστηκαν το βράδυ της Παρασκευής στην περιοχή Μπαλασόρ στην πολιτεία Οντίσα σε μια από τις πιο θανατηφόρες σιδηροδρομικές καταστροφές της χώρας εδώ και δεκαετίες.

Μια δήλωση της κυβέρνησης της Οντίσα αναθεώρησε τον αριθμό των νεκρών σε 275 αφού ανώτατος αξιωματούχος της πολιτείας ανέφερε τον αριθμό σε πάνω από 300 το πρωί της Κυριακής. Ο αξιωματικός μίλησε υπό τον όρο της ανωνυμίας, καθώς δεν είχε εξουσιοδότηση να μιλήσει σε δημοσιογράφους.

Ο Τζάγια Βέρμα Σίνχα, ανώτερος αξιωματούχος των σιδηροδρόμων, είπε ότι οι προκαταρκτικές έρευνες αποκάλυψαν ότι δόθηκε σήμα στο υψηλής ταχύτητας Coromandel Express για να κινηθεί στην κύρια γραμμή, αλλά το σήμα άλλαξε αργότερα και το τρένο αντ’ αυτού εισήλθε σε μια παρακείμενη γραμμή βρόχου όπου έπεσε σε ένα φορτίο φορτωμένο με σιδηρομετάλλευμα.

Η σύγκρουση οδήγησε τα βαγόνια του Coromandel Express σε άλλη γραμμή, με αποτέλεσμα το εισερχόμενο Yesvantpur-Howrah Express από την αντίθετη πλευρά επίσης να εκτροχιαστεί, είπε.

Οι επιβατικές αμαξοστοιχίες, που μετέφεραν 2.296 άτομα, δεν είχαν υπερβολική ταχύτητα, είπε. Τα τρένα που μεταφέρουν εμπορεύματα είναι συχνά σταθμευμένα σε μια παρακείμενη γραμμή βρόχου, έτσι ώστε η κύρια γραμμή να είναι καθαρή για ένα διερχόμενο τρένο.

Ο Βέρμα είπε ότι η βασική αιτία της συντριβής σχετίζεται με ένα σφάλμα στο σύστημα ηλεκτρονικής σηματοδότησης. Είπε ότι μια λεπτομερής έρευνα θα αποκαλύψει εάν το σφάλμα ήταν ανθρώπινο ή τεχνικό.

Το ηλεκτρονικό σύστημα αλληλασφάλισης είναι ένας μηχανισμός ασφαλείας που έχει σχεδιαστεί για να αποτρέπει αντικρουόμενες κινήσεις μεταξύ των τρένων. Παρακολουθεί επίσης την κατάσταση των σημάτων που λένε στους οδηγούς πόσο κοντά βρίσκονται σε ένα επόμενο τρένο, πόσο γρήγορα μπορούν να κινηθούν και την παρουσία ακίνητων τρένων στην γραμμή.

«Το σύστημα λειτουργεί 99,9% χωρίς σφάλματα. Αλλά υπάρχουν πάντα 0,1% πιθανότητες για ένα λάθος», είπε ο Βέρμα. Σε ερώτηση εάν η συντριβή θα μπορούσε να είναι περίπτωση δολιοφθοράς, είπε «τίποτα δεν αποκλείεται».

Την Κυριακή, μερικές θρυμματισμένες άμαξες, παραμορφωμένες και αναποδογυρισμένες, ήταν τα μόνα απομεινάρια της τραγωδίας. Οι σιδηροδρομικοί εργάτες μόχθησαν κάτω από τη λάμψη του ήλιου για να βάλουν μπλοκ τσιμέντου ώστε να φτιάξουν τις σπασμένες γραμμές. Συνεργείο με εκσκαφείς αφαιρούσε λάσπη και τα συντρίμμια για να καθαρίσει το σημείο της συντριβής.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Βραζιλία: Αυξημένος ο αριθμός των νεκρών λόγω πλημμυρών-Κατέρρευσε φράγμα

Κρήτη: Πρόστιμα και συλλήψεις κατά τη διάρκεια ελέγχων της ΕΛ.ΑΣ

Γερμανία: Εντοπίστηκε τάφος μισθοφόρου που πολέμησε στην Ουκρανία

Σάμος: Δολοφονία 70χρονου από την κόρη του

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα