ΑΘΗΝΑ
10:52
|
25.06.2026
Έως τις 15 Ιουλίου θα μπορούν οι δικαιούχοι να υλοποιήσουν τις παρεμβάσεις του προγράμματος.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Δεκαπέντε ημέρες επιπλέον θα έχουν στην διάθεσή τους οι δικαιούχοι στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ – Αυτονομώ» προκειμένου να υλοποιήσουν τις παρεμβάσεις.

Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, η προθεσμία παρατείνεται έως και το Σάββατο 15 Ιουλίου 2023.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Φλόριντα: 74χρονος θανατοποινίτης πρόκειται να γίνει ο ένατος που θα εκτελεστεί φέτος

Εκδήλωση: «Ανοχύρωτη Δημοκρατία – Κράτος Δικαίου σε κρίση»

Καλλιθέα: Συνελήφθη ο καθ’ ομολογίαν δράστης της συμπλοκής με θύμα έναν 17χρονο

Κένυα: Οδοφράγματα στο Ναϊρόμπι υπό τον φόβο νέων αιματηρών διαδηλώσεων

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα